CAUDALIE MICELLAR CLEANSING WATER İNCELEME YAZISI


Makyaj yapmaya başladığımdan beri makyajımı temizlemek için genellikle çift aşamalı temizlik uyguluyorum.Yıkama öncesinde kullandığım ürünler ise sık sık değişse de çoğunlukla makyaj temizleme suyu kullanıyorum.Makyaj temizleme sularında da tercihim misel su içerenlerden yana oluyor.Cildim akneye meyilli olduğundan bunlar arasında da hepsini kullanamadığımdan misel olanları kullanıyorum.Bu yazımda size denediğim misel temizleme sularından biri olan Caudile Micellar Water'ı anlatacağım.



Cilt ve göz makyajını yumuşakça temizler.Cildi nemlendirir, yatıştırır ve yumuşatır.Sabun, paraben, fenoksiatonol, ftalat, mineral yağ ve renklendirici içermez.Cilt ve göz çevresi kullanımı için uygundur.Potakal çiçeği, limon çiçeği, karpuz ve nane yaprakları esansları içerir.Organik üzüm suyu, sarı papatya ve bitkisel gliserin içerir.Bitki kökenli üründür.Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.Bütün özelliklerini inceleyeceğim ama hayvan deneyi yapmadıklarını yeni öğrendiğimden şuan acayip mutluyum.Ürünü uzun zamandır kullanıyorum.Caudalie'yi de severek takip ederim ama dermo-kozmetik ürünü olduğundan deney yapıyordur diye bu konuda hiç araştırma yapmamıştım.Meğer ürünün üzerinde yazıyormuş deney yapmadığı.Şuan acayip sevindim.Markadan almak istediklerim vardı şimdi gönül rahatlığıyla alabilirim.Gelelim ürüne.Özelliklerinde de bahsedildiği gibi çoğu zararlı kimyasalı barındırmıyor içerisinde.Ayrıca üzüm suyu ve sarı papatya gibi cilde oldukça faydalı bitkisel içerikler de var.Caudalie zaten çoğunlukla üzüm suyu içerikli ürünler çıkarıyor ve üzüm suyunun daha önce araştırdığım kadarıyla cildi yenileyici özelliğe sahip olduğunu biliyorum.Cilt bakım ürünlerinde denk gelirsem almak istediğim bir içerik oluyor.Papatya ise cildi yatıştırıcı özelliğe sahip ve makyaj temizleme suyunda böyle bir özelliğin olması çok iyi.Makyajdan yorulan cildi, temizlendiğinde yatıştırması başarılı özelliklerinden biri.İçinde de bazı bitkisel esanslar var.Ürünü kullandığınızda neredeyse kokusuz diyebileceğiniz kadar az koku geliyor.Biraz fazla koklayınca çok hoş çiçeksi bir koku geliyor sadece.Ürün renksiz ve su gibi bir yapıda.Cildi yormadan makyajı temizliyor.Makyaj temizleme konusunda, makyaj suya dayanıklı olmadığı sürece güzel temizliyor.Suya dayanıklı makyajlarda ise kalıntı bırakıyor.Ten makyajını temizleme konusunda başarılı.Neredeyse hiç kalıntı bırakmıyor.Bu konuda beğendim çünkü çift aşamalı temizlik yapılmadığında ten makyajında kalan kalıntılar ciltte sivilcelenme yapabiliyor.Ten makyajını temizlemede o kadar başarılı ki bazen bu ürünü kullandığımda üzerinden farklı bir temizleyiciyle geçmememe rağmen cildimde herhangi bir sivilcelenme yapmadı.Hatta bu şekilde bile cildimde temiz bir his bıraktı.Hafif makyajlarda 2 pompa ürün yeterken suya dayanıklı makyajlarda 4-5 pompa ürün gerekiyor ama ürün baya gidiyor.Bunun dışında göz ve dudak makyajını da güzel temizliyor.Uygulama sonrasında ciltte yapış yapış his bırakmıyor aksine temiz ve pürüzsüz bir his bırakıyor.Ayrıca tahriş ve sivilcelenme de yapmadı.Biraz Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleme Suyu'na benzettim.Bioderma, göz ve dudak makyajı temizlemede bir tık daha başarılı ve daha kolay temizliyor makyajı.Bunda biraz daha fazla ürün kullanmak ve biraz daha fazla silmek gerekiyor.Ben ürünü beğendim.Cildim hassas olduğundan Bioderma kullanıyordum sürekli ama deney yaptığından gönül rahatlığıyla alamıyordum.Caudalie'nin deney yapmadığına sevindim belki bundan devam edebilirim.Bu arada bana deney yapmayan cilt temizleme ürünleri hakkında sıkça soru geliyor.Bu ürünün deneysiz olduğunu beraberce öğrenmiş olduk.Bir şans verebilirsiniz deneysiz makyaj temizleme suyu arıyorsanız.





Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.
 

Yorum Gönder

2 Yorumlar