WET N WILD REBEL ROSE MULTI-USE ROSE OIL | GÜL YAĞI İNCELEME YAZISI

 


Gül içerikli bakım ürünlerinin cilde çok iyi geldiğini düşünüyorum.Özellikle gül suyu düzenli kullanımda cilde oldukça fayda sağlıyor.Bir de gül yağı var.Daha önce cildimde denemediğim bir ürün çeşidi ama onun da oldukça faydalı olduğunu duymuştum.Wet n Wild'ın Rebel Rose serisi gül içerikli cilt bakım ürünleri içerdiğinden koleksiyonda çeşit çeşit gül özlü ürünler bulabiliyorsunuz.Gül suyunu kullanıp memnun kalmıştım.Bir de seride gül içerikli bakım yağı var.Bunu da denedim ve bu yazımda sizlere bu ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.



Ürün çoklu kullanım için tasarlanmış orta yoğunlukta bir yağ.Ne çok hafif ne de çok ağır yapısı.Bu şekilde olması ciltteki duruşu açısından oldukça güzel oluyor.Hafif olanlardan bazen etki alınamayabiliyor.Yoğun olanlar da ciltte emilmiyor ve fazla yağlanma yapıyor.Bunun yapısı gayet iyi.Cildi çok güzel nemlendiriyor.Düzenli olarak yüzümde kullandım.Hem güzelce nemlendiriyor hem de cildi yumuşacık yapıyor.Ciltte nemli güzel bir his bırakıyor.Yoğun kullanımda cildin kurumasını da engelliyor.Nemi uzun süre tutuyor.Ciltte emilim hızı bir bakım yağına göre iyi diyebilirim.Ciltte yağlı bir his bırakmıyor.Makyaj bazı olarak da kullanılabilir.Yalnız ilk kullandığım zamanlarda cildimde sivilcelenme yapmıştı ama düzenli kullanmaya devam edince bu sivilcelenme geçti.Vücut nemlendirmede de başarılı.Uzun süre nemli tutuyor cildi.Saçta etkisi ise çok iyi.Saçı çok iyi nemlendirip yumuşatıyor ayrıca parlak da bir görüntü veriyor.Nemlendirme konusunda gerçekten çok başarılı bir ürün.Bunların dışında üründe dikkat çeken şeylerden biri de içerisinde gül yapraklarının bulunması.Böyle tasarlanmış ürünler baya ilgimi çekiyordu bir tane denemiş oldum.Kokusu ise gül suyu gibi ama yağ kokusu da var içerisinde.İlk sürdüğünüzde yoğun gül suyu kokusu alıyorsunuz ama bu koku kalıcı değil.Ürünü beğendim.Bu arada ürün vegan.

Wet n Wild hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.




Yorum Gönder

2 Yorumlar