DAISY KORE FİLMİ KONUSU VE YORUMLARIM | BİRAZ NOSTALJİ YAPALIM📽

 


Yıl: 2006

Tür: Dram

Süre: 110 dakika

Oyuncular:

Jun Ji Hyun- Hye Young

Jung Woo Sung- Park Yi

Lee Sung Jae- Jeong Woo



Konusu:

Hye Young, büyükbabasının Amsterdam'daki antika dükkanı işleten ve aynı zamanda meydanlarda resim yapmayı seven bir kadındır.Park Yi ise kurbanlarını silahının dürbünüyle gözetleyerek öldüren bir seri katildir.Park Yi, etrafı gözetlerken Hye Young'u fark eder, onu daha önce gördüğünü hatırlar ve ona karşı bir şeyler hissetmeye başlar.Onu titizlikle takip edip belirli günlerde kendisini göstermeden Hye Young'un antika dükkanına papatya bırakır.Bu durum ilk başta şaşırtıcı gelse de zamanla bu gizem Hye Young'un da ilgisini çekmiştir.O da görmediği ve ona sürekli papatya bırakan bu kişiye karşı ilgi duymaya başlamıştır.Ama Park Yi'nin peşinde polisle ve dedektifler vardır.Bunlardan biri de Jeong Woo'dur.Park Yi'nin, Hye Young'a olan zaafını anlamış ve Hye Young'u kullanarak Park Yi'yi tuzağa düşürmeye çalışmıştır.Hatta aralarındaki papatya olayını dahi çözen Jeong Woo bunu da kullanır.İlk başlarda Hye Young papatyanın sahibinin Jeong Woo olduğunu düşünür ve ona aşık olur.Bu durumu uzaktan gözlemleyen Park Yi, artık kendini göstermenin zamanının geldiğini anlar ve ortaya çıkar.Bundan sonra işler daha çok karışır.


Yorumlarım:

Oldların gözü yaşlı😄İzleyen ve hatırlayan var mı bu filmi?Bu kadar eski bir Kore hayranıyım resmen😂 Benim, Kore'nin eğlence ve sanat sektörüne dair tek takip edebildiğim şeyleri dizileridir.Eskiden de şimdi de çok fazla Kore filmi izleyemem ama seçip izlediklerimin de çoğunu çok beğenmişimdir.Daisy de bunlardan biriydi.Oyuncuların ustalıklarından bahsetmeme gerek yok zaten.Hepsi Kore'nin en başarılı oyuncularından.Jun Ji Hyun zaten efsane ve şunu fark ettim ki eski filmlerden izlediklerim genellikle onun filmlerindenmiş.Bir tek onun filmlerini keyifle izleyebiliyordum.Filmin konusu da değişik ama içinde aksiyon olduğundan sonuna kadar sıkılmadan izlenebilecek güzel bir film.O zaman da çok beğenmiştim şimdi denk gelse yeniden severek izlerim.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. ben de kore dizisi daha çok izliyorum, kore filmi daha az :) not aldım bunu peku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziler aşktır😂Eski bir film ama güzeldi umarım sen de beğenirsin😊

      Sil
  2. Bunu izlemiştim ben güzeldi gerçekten. :) Kıza üzülmüş, iki adama da gıcık olmuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya kıza ben de çok üzülmüştüm😞

      Sil