MUMUSO WISHLIST'İM💚


Wishlist serimize devam ediyoruz.Gerçi ben yazıyı hazırlayana kadar Mumuso ülkemizden çekilmiş🙄 Yine de farklı ülkelerde mağazaları mevcut.Mumuso, uygun fiyatlı ve birçok kategoride ürünün satıldığı şirin bir mağaza.Kore mağazası olarak geçiyor ama bu konuda net bir bilgi yok.Bu tarz mağazalar hoşuma gittiğinden Mumuso da beğendiğim markalar arasına girdi.Bu markadan da birkaç ürün denedim ve güzeldi.Bunların dışında alıp denemek istediğim ürünlerden wishlist yaptım ve bu yazımda size bunlardan bahsedeceğim.





Mumuso Family Ürünleri

Bu seriyi gördüğümde bana direkt Kakao Friends ürünlerini anımsattı.Mumuso'da bu seri Mumuso Family olarak geçiyor ve ayrı ayrı, şirin birçok karakter var seride.Bu seri içerisinde çeşit çeşit ürün çıkarılmış.Ev aksesuarları, kozmetik ürünleri, kırtasiye ürünleri gibi.Bu serinin karakterleri hoşuma gittiğinden seriye ait her ürün hoşuma gitti açıkçası.Ama içlerinden en çok cilt bakım ürünleri, defterleri ve boyun yastıkları hoşuma gitti.Hala satılıyor olsalardı onları alabilirdim.


Van Gogh Defter

Bu defter de çok hoşuma gitti.İnanılmaz güzel bir ürün.Benim gibi Van Gogh severler için harika bir ürün olmuş.Kapağındaki resmi çok beğendim.Ayrıca defterin sert kapaklı olması ve kapatmak için ayrı bir kilidinin olması ürünün kalitesini artırmış bence.Satışta olsaydı mutlaka almak istediğim ürünlerdendi.


Mumuso Life Çanta

Bu çantalar bir ara oldukça popülerdi.O dönem benim de ilgimi çekmişti.Çantanın şekli ve tasarımı çok güzel ve kullanışlı duruyor ama benim çantayı en çok sevme sebebim çantanın üzerinde kedi desenli toka olması.Bu çantaları da çok beğenmiştim.Tekrar satışta olsalardı kesinlikle kaçırmazdım.



Çanta

Yukarıda bahsettiğim çantalar dışında, Mumuso'da oldukça şık ve sade tasarıma sahip birçok çanta vardı.Bu kategoride bayağı güzel ürünlere sahipti ve markadan almak istediğim ürünler genellikle çantalarıydı.

Benim Mumuso Wishlist'im bunlardı.Ülkemizde hala çalışıyor olsa sanırım bol bol alışveriş yapacağım yerlerden olurdu.

Yorum Gönder

4 Yorumlar