ENGLISH HOME WHITE MASK İNCELEME YAZISI🦪

 


Enlish Home'a ilk kez bakım ürünleri geldiği zaman heyecanlanmıştım.Markayı zaten seviyorum.Ev ürünleri dışında ilk kez aksesuar çıkardıklarında çok sevinmiştim.O zaman ufak bir alışveriş yapmıştım, hatta yazısı da şurada.Daha sonra cilt bakım ürünleri de çıkarmaya başladı.Bence çok da güzel oldu.İlk çıkardığı ürünler arasında cilt maskeleri vardı.Benim aralarında ilgimi en çok çeken ve denemek istediğim White Mask oldu.Bu yazımda sizlere bu ürün hakkındaki yorumlarımı anlatacağım.



İnci tozu, Niacinamide ve Hyaluronik Asit ile zenginleştirilmiş özel formülü ile cildi arındırırken ihtiyaç duyduğu nemi sağlar.Cildinize canlı, yumuşak ve ışıltılı bir görünüm kazandırır.Nemlendirici etkili, cilde inci ışıltısı sağlayan soyulabilir maske olarak geçiyor.Maskenin rengi aynı teması gibi inci beyazı rengi, hatta içerisinde inci ışıltıları var.Sürdüğünüzde ışıl ışıl inci gibi bir görüntü oluyor ama uygulama sonrası bunlar ciltte kalmıyor.Kokusu parfümlü, yoğun alkol kokusu var.Soyulabilir maske olarak geçiyor ve yapısı soyulabilen siyah maskelerden daha hafif.Daha ince katman halinde duruyor ciltte.Arkasında 15 dakika bekletip soyabilirsiniz diyor ama benim cildimde 30-45 dakika arasında kuruyordu.İnce tabaka halinde sürülüyor ve kuruduğunda da incecik duruyor, ciltte ağırlık yapmıyor.Ama soyarken baya acıtıyor.Kuruduğunda cilde çok iyi yapıştığından maskeyi soyarken canınız yanabilir.Hatta biraz da tahriş ediyor bu yüzden.Maske çıkarıldıktan sonra cilt yüzeyindeki pürüzleri temizlediğini fark ediyorsunuz.Gözenekleri çok fazla derinlemesine temizlemiyor.Soyulabilen bir maske olmasına rağmen cildi kurutmuyor.Aksine nem sağlıyor cilde ve cildi çok sağlıklı gösteriyor.Bu maskeyi kullandığım dönemlerde hyaluronik asitten haberim vardı ve maskenin nemlendirici özelliğini buradan aldığını biliyordum.Ama o dönemlerde niasinamidi bilmiyordum ve maskeyi çok beğenmemin diğer nedeninin de bu olduğunu yeni öğrendim.Maskenin etkilerinden biri de gözenek görünümünü azaltmasıydı ki bu da niasinamidin etkilerinden.Uygulama sonrası ciltte oluşturduğu görüntüden ve etkilerden dolayı kullanırken çok beğendiğim bir üründü.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


English Home markasının deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Güzel bir ürüne benziyor.Ben kozmetik fabrikasında çalıştığım için bizde de buna benzer çok çeşitli ürün var. Hyaluronik içerikli yeni bir ürünümüz de var ve gerçekten güzel. Fakat derin cilt temizliği için mutlak cilt bakımı yaptırmak gerekiyor bence:)

    YanıtlaSil
  2. İyi bir maskeye benziyor, merak ettim. Denk gelirsem alıp deneyeyim ben de. İncelemen için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. oooo iyi bir markadan iyi bir ürün yani oluy :)

    YanıtlaSil