MAC HUGGABLE LIPCOLOUR İNCELEME YAZISI💄


Kısa bir aranın ardından tekrar buradayım.Geçtiğimiz ay düzenli olarak yazılarımı paylaştığım için çok mutluydum.Bayramda da devamını getiririm diyerek o günlere de yazı paylaşmayı planladım ama olmadı.Bayram telaşesinden bilgisayarın başına oturmak pek mümkün olmuyor.Sonrasında da ufak bir sağlık problemi olunca ancak şimdi blogumun başına geçebiliyorum.Zorlamasam arayı daha fazla uzatırdım, hatta blog yazmayı bile unutabilirdim galiba😄 Ama blogun başına geçince yazı yazmayı özlediğimi fark ettim.Bu ara bol bol yazı paylaşabilirim.Yani öyle umuyorum.Dönüşü yine bir kozmetik yazısıyla süsleyelim.Bu yazımda sizlere, MAC'in Huggable rujunu anlatacağım.



MAC, bu Huggable rujları, bir ara Dünya Ruj Günü'ne özel ruj alışverişlerinde herkese hediye etmişti.Ben de bu alışverişten nasiplenenlerdenim.Hediye olmasına rağmen ürün tam boy geldi.Açıkçası rujun tasarımını çok beğendim.Diğer MAC rujlardan farklı bir tasarıma sahip.Rujun ambalajının metalik bir yapısı var ve rengi de koyu gri.İnce olarak tasarlanmış.Oldukça şık duruyor.Rujun yapısı yumuşacık.Sürümü çok kolay.Sürerken adeta kayıyor gibi.Nemli bir yapıya sahip.Bitişi de nemli ve parlak.Dudakta parlak duruyor ama bu ışıltı şeklinde değil.Daha çok nemli gibi duruyor.Zaten ruj içerisinde sim yada ışıltı yok.Pigmentasyonu güzel.Tek katta da renk veriyor ama ben birkaç kat uygulamayı seviyorum.Dudağın rengini bu şekilde daha iyi kapatıyor ve kendi rengini tam veriyor.Ürünün dudakta duruşu işe çok güzel.Ben ürünün duruşunu biraz lip tintlere benzettim.Onlar gibi gölgeli durmuyor ama tam uygulanmış lip tint görüntüsü veriyor.Bu görüntüyü sevdiğimden ürünün duruşunu da beğendim.Nemli bir yapıya sahip olduğundan kalıcılığı zayıf.Gün içerisinde tazelemek gerekiyor.Hem yapısı hem de renk gün içerisinde siliniyor.Bu arada
ürünün kokusu MAC'in diğer rujları gibi.Ürünün bendeki rengi;


Out For Passion- Pembe tonlarda bir mercan rengi.Canlı bir tona sahip.Tam bahar makyajlarına yakışacak bir renk.Ben bu tarz mercan renklerini sevdiğimden ürünün rengini de beğendim ve severek  kullanıyorum.


MAC, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar