DAISO EXPANDABLE FACE BRUSH İNCELEME YAZISI🌸


Daiso ürünlerini incelemeye devam edelim.Markanın genel olarak her tür ürününü beğeniyorum.Çoğu şirin tasarıma sahip oluyor.Özellikle kozmetik ürünlerini ayrı bir seviyorum.Elimde denemiş olduğum birçok ürünü var.Daha önce bu markaya ait makyaj süngerleri denemiştim.İnceleme yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.İlk defa fırçasını da denedim Daiso'nun.Bu yazımda size bu ürünü yani Daiso Expandable Face Bush'u anlatacağım.



Öncelikle ürünün dış paketindeki kiraz çiçeği çizimlerine bayıldım.Tabii bu tasarım ürünün kendisinde yok maalesef.Ürüne gelecek olursak aslında bizim eskiden sıkça denk geldiğimiz bir tasarıma sahip ama ben bu tarz bir fırça denememiştim.Ürün genişletilebilir yüz fırçası olarak geçiyor.Böyle adlandırılmasının sebebi ürünün tasarımı.Kapaklı bir fırça ve kapağını açarken gümüş rengi alüminyum kısım yukarıya doğru çıkıyor.Kapağı açtığınızda fırça dar bir şekilde o kısımda duruyor.Bu gümüş rengi kısmı indirdikçe fırça genişliyor ve tam boyunu alıyor.Aslında seyahat için inanılmaz kullanışlı bir tasarım.Bu şekilde diğer fırça çeşitleri olsa onları da kullanmak isterim.Boyu da küçük olduğundan taşıması oldukça kolay.Fırçanın boyu ve genişliği orta boyutta.Ne çok büyük ne de küçük.Yüze kolaylıkla uygulama yapılabiliyor.Fırçasının kılları ince, sık ve yumuşacık.Cilde zarar vermiyor ve tahriş etmiyor.Yüze pudra uygulama konusunda başarılı.Çok güzel ve eşit dağıtıyor.Parça parça bırakmıyor.Hatta fırçaya bolca ürün geldiğinden, ben arada nemlendirici ve kapatıcı üzerine bu fırçayla pudra uyguluyorum ve çok hoş duruyor.Allık ve bronzer uygulama konusunda da çok başarılı.Bu ürünleri de güzel dağıtıyor.Ama bolca ürün aldığından biraz dikkatli uygulamak gerekir.Pudra uygulamada daha başarılı diyebilirim.Ürünü çok beğendim.Hem başarılı bir ürün hem de kullanımı çok kolay.





Daiso markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşmadım.
 

Yorum Gönder

2 Yorumlar