SORU-CEVAP❔ | SİZLERDEN GELEN SORULARI YANITLIYORUM

 


Merhaba~

Blogu açtığımdan bu yana birçok soru aldım.Bunlar hem blogun konularıyla ilgili hem de kişisel sorulardı.Çoğunlukla cevap vermeye çalışıyorum.Ama bu kadar güzel sorular geliyorken neden bunları bir blog yazısında toplamayayım dedim.Bu yazıyı yazmaya karar verdiğimi Instagram'dan duyurdum ve oradan da sorularınızı aldım.Bu yazımda da gelen soruları cevaplayacağım.Umarım keyifle okursunuz.


Blogunu açmaya nasıl karar verdin?

Blogumu açmaya yakın dönemde, iş dışında dinlenmek için sık sık blog okuyordum ve Youtube videoları izliyordum.Bunlar da o zamanlar genellikle güzellik üzerine oluyordu.Hem yazılar hem de videolar hoşuma gidince ben de kendi blogumu açıp hobi olarak başladım.Kendi keyif aldığım şeyleri okurlarımla da paylaşmak istedim.

Takip ettiğin başka blog hesapları var mı?

Tabii ki var.Blog yazmaya başladığım ilk günden beri birçok blogu takipteyim.Hatta zamanla blogger sayımız arttı ve takip ettiklerim arasına birçok yeni blogger arkadaşımız eklendi.Hepsini tek tek sayamayacağım ama oldukça fazla blog takip ettiğimi söyleyebilirim.

Meriii, Ewha hayallerin nerede şimdi?

İlk zamanlar bile biraz uzaktı.Şimdi arada milyonlarca ışık yılı var diyebilirim😂 Orada okumak için biraz geç kaldım.Taze bilgilerle üniversite sınavına giren Koreli öğrencilerin bile çok zor kazandığı bir üniversite.Ancak yaz okulu yada dil okulu gibi kurs şeklinde gidebilirim artık.Yada gidebilirdim diyeyim.Çünkü ekonomik engeller de mevcut.Yol, okul ve orada yaşam masraflarını karşılamam mümkün değil.Gezip görsem desem yine aynı şekilde oldukça masraflı.Yani Ewha hayallerim   hayallerde kaldı diyebiliriz😑

Neden Youtube kanalı açmıyorsun?

Aslına bakarsanız blog yazmak ve Youtube arasında çok gidip geldim.Ama ben yoğun eleştiriyi kaldıramadığımdan ve görsel içerik hazırladığımda çok fazla ince eleyip sık dokuduğumdan Youtube'un zor olacağını düşündüm.Benim blog içeriğime göre Youtube daha iyi olabilirdi, mesela makyaj videoları yayınlayabilirdim ama dediğim gibi herkes iyi niyetli değil ve ben çok ağır yorumları kaldıramam.

En sevdiğin 3 kozmetik markası? Sebepleri ile.

Too Faced kesinlikle başı çekiyor.Markanın ilk önce far paletlerine aşık oldum.Daha sonra diğer ürünlerini keşfettikçe markayı daha çok sevdim.Bir de çikolata seven biri olarak, piyasaya sürülen ilk çikolata temalı palet markasını beğenmeme gibi bir lüksüm yok😂 Bunlar bir yana markadan aldığım ve kullandığım her ürünü beğendim.Flormar, en sevdiğim kozmetik markalarından biri.Sürekli satışta olan ürünlerini de koleksiyon ürünlerini de çok seviyorum.Ürünlerinin kalitesi inanılmaz güzel.Kullandığım çoğu ürününü beğendim.Kozmetik alışverişi yapmak istediğim zamanlarda ilk baktığım markalardan oluyor.Ayrıca bu kadar güzel ürünler yapan bir markanın yerli üretim olması da ayrı gurur verici.Bir de The Balm'ı çok seviyorum.Yine aynı şekilde markanın ürünleri çok kaliteli.Özellikle palet ve allıkları efsane güzel.En sevdiğim 3 kozmetik markası bunlar😊

Senin için olmazsa olmaz iki makyaj malzemesi neler?

Birincisi kapatıcı.Kapatıcıyı cebe bir alalım😄Onsuz pek bir şey olmuyor çünkü.İkincide çok kararsızım.Rimel ve krem allık arasında gidip geliyorum ama sanırım krem allık diyeceğim.Çünkü allık cildi daha canlı gösteriyor.Ayrıca krem allık, ruj ve far olarak da kullanılabilir.Tamam son kararım, kapatıcı ve krem allık😄

Evet sorular ve cevaplarım bunlardı.Umarım severek okumuşsunuzdur.Yine sorularınız olursa yazmayı unutmayın.Soru-Cevap serisinin ikincisini yaparız😉

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Hoş sorulara çok hoş cevaplar🧿👏👏😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Mim yazısı gibi olmuş. Doğal ve samimî cevaplar.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel olmuş bu yazı:))) Seni biraz daha tanıma fırsatı verdin bize:))) Youtube konusunda eleştiri için haklısın, çok kişi saçma sapan eleştiriler yazıyor ama yorum kısmını kapatabilirsin diye biliyorum:) Bazen bloğa bile saçma eleştiriler geliyor. Bu serinin ikincisi de olursa keyifle okurum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yorumlar yüzünden de güzel yorumlar da gidebilir😕Çok zor, yapabilenleri takdir ediyorum👏

      Sil
  4. ay hadi işallah ekonomi düzelir de kore ye gidersiiin :)

    YanıtlaSil
  5. Başarılarının devamını dilerim. Bloğun mükemmel :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel sorular ve harika cevaplar 🤗

    YanıtlaSil