ETUDE HOUSE HELLO KITTY MINI HAND LOTION İNCELEME YAZISI🎀


Hello Kitty karakterli kozmetik ürünlerini çok seviyorum.Bir ara çılgınlar gibi Kore kozmetik ürünleri denerken, Kore markalarının birçok şirin markayla işbirliği yaparak ürün çıkardıklarını keşfetmiştim.Gözüme ilk çarpanlardan biri Etude House ve Hello Kitty işbirliğiyle yapılan el kremiydi.O dönemlerde bu tarz şirin ürünler çok nadir bulunuyordu ve ben de sırf koleksiyona eklemek için almıştım.O ara fiyatı da gayet uygundu.Bu yazımda da sizlere bu ürün hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim.



Ürün, narenciye kokulu ve meyve özlü nemlendirici el losyonu olarak geçiyor.Öncelikle ürünün paketinin tatlılığından bahsetmeden geçemeyeceğim.Çok tatlı bir pembe renk üzerine tasarlanmış şirin ötesi bir Hello Kitty çizimi var.Gerçekten çok şirin duruyor😍 Hatta ürün bittikten sonra başka bir krem aktarıp kullanmaya devam mı etsem diye düşünmedim değil😄Ürünün özelliklerine ve yorumlarıma bakalım.Öncelikle ürünün yapısı orta yoğunlukta.Ne çok ağır bir yapısı var ne de hafif.Losyon olarak geçiyor ama losyona göre bir tık daha yoğun yapıya sahip.Uygulandığında ise cilt yüzeyinde ağırlık yapmıyor ve hızla emiliyor.Yalnız uyguladığınız miktara dikkat etmeniz gerekiyor.Çok uygulandığında ciltte yağlı bir tabaka bırakıyor ve daha geç emiliyor.Yeterli miktar uygulandığında daha hızlı emiliyor ve yağlı yapıdan ziyade ciltte yumuşacık his bırakıyor.Elleri anında nemlendiriyor, kuruluğu gideriyor.Güzel bir nem sağlıyor ve bu nem bir müddet kalıyor.Ama ellerimiz çok sık suya girdiğinden bu ürün de tazelemek gereken el kremlerinden biri.Kuruluk oluşumunu önlemede çok başarılı değil yani.Normalde narenciye kokusunu hiç sevmem ve bu kokuya sahip hiçbir ürünü almam ama bu üründeki narenciye kokusu çok farklı.Biraz daha pudralı bir koku şeklinde ve narenciye kokusu hafifletilmiş.Hatta bu denge o kadar güzel sağlanmış ki kokusunu çok beğendim.Ayrıca bu kokuyu benzettiğim şeyden de bahsetmek istiyorum.Eskiden Kore'den birçok mektup arkadaşım vardı ve oradan gelen mektupların bir kokusu vardı.Bu kremin kokusunu o kokulara benzettim.Hatta o koku bende Kore kokusu izlenimi uyandırıyor.Bu da kokuyu sevmemim ayrı bir nedeni oldu.Ürünü çok beğendim.Hem hafif yapılı hem de nemlendirmesi güzel.



Etude House markası hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar