MİM: ZAMANDA YOLCULUK🕰


Zamanda yolculuk olayı her zaman ilgimi çekmiştir.Bazen hayallere daldığımda şu anda değil de geçmişte yada gelecekte yaşıyor olsaydım ne yapıyor olurdum kim olurdum diye merak ediyorum.Aslında önceden eskilere merakım olsa da artık gelecek nasıl olacak, nasıl bir dünya bizi bekliyor diye daha çok düşünmeye başladım.Zamanda yolculuk konusu hoşuma gittiğinden neden bu konuda bir mim hazırlamayayım dedim ve işte kendisi burada.Sorulara başlayalım.


Tarihte yolculuk yapsan hangi dönemde yaşamak ve hangi mesleğe sahip olmak isterdin?

Benim ilgimi çeken dönemler 1800'lerin sonları ve 1900'lerin başları.Eskiler, yaşadığımız dönemden daha ilkel olduğundan çoğu zaman o dönemde yaşamak oldukça zor olmalı diye düşünmüşümdür.Ama 1900'lü yıllar önceki tarihlere göre dünyanın daha hızlı geliştiği dönemler olduğundan bu tarihleri seçmek isterdim.Eğer bir yolculuk şansım olsaydı bu döneme gitmek isterdim.Kadınların seslerini yeni yeni duyurduğu ve hak elde etmek için savaştığı bu dönemde ya bir yazar yada gazeteci olmak isterdim.

Tarihte hangi karakter olurdunuz?

Yine yukarıda bahsettiğim gibi 1900'lü yılların kadın yazarlarından biri olmak isterdim.

Geçmişte mi, gelecekte mi, bugünde mi yaşamak isterdin?

Kesinlikle bugünde.Geçmişte, yaşadığımız döneme göre imkanları daha kısıtlı, gelecek ise belirsiz.Şu anda yaşamak en güzeli diye düşünüyorum.

Hangi eski Türk filmi karakteri olurdunuz?

Türk filmleriyle aram pek yok ama renk katması için böyle bir soru hazırladım.İzlediğim kadarıyla cevap vereyim, ben herhalde İbo ile Güllüşah'taki Güllüşah olurdum.


Şu anki haliniz eski halinize gidebilse hangi yaşa gitmek ve neyi değiştirmek isterdim?

13 yaşıma dönüp, önceliklerimi hatırlatıp bunun için mücadeleye devam etmesi gerektiğini söylerdim.

En sevmediğiniz gün?

Kesinlikle cumartesi.Hafta boyunca tat alamadığım tek gün.


Umarım mimi beğenmişsinizdir.Mime katılmak isteyen bütün blogger arkadaşlarım davetlidir.Sizin yazılarınızı da bekliyorum, linklerinizi yoruma bırakmayı unutmayın😊



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Güzel sorulara içten cevaplar :))

    YanıtlaSil
  2. oooo çok keyifli cevapların. ya böyle bir ağaç ev sohbeti yapmıştık daha öncesi :)

    YanıtlaSil