DAISO ELLEFAR PRINCESS DUO COLOR CHEEK | İKİLİ ALLIK İNCELEME YAZISI👸


Daiso'nun şirin ürünlerini incelemeye devam ediyoruz.Daiso markasının içerisinde birçok farklı marka da bulunuyor.Bunlardan biri de Ellefar kozmetik markası.Bu markadan daha önce bir far paleti incelemiştik.Daha birçok çeşit makyaj ürününe sahip bu markadan bir de allık deneme şansım oldu.Bu ürünün de paketlemesi diğerleri gibi oldukça tatlı.Ayrıca paket üzerindeki Japonca yazılar da bu tarz ürünleri sevme sebeplerimden.Ürünü detaylıca incelemeye başlayalım.



Ürün iki allık olarak geçiyor.Paketlemesi oldukça sade ama yazıya yanar dönerli bir renk katarak ve gül deseni çizerek ürünün dışını hareketlendirmişler.İçerisinde ise çok çok küçük, sadece detaylara bakmak için kullanılabilecek bir aynası var.Ayrıca paletten bir de küçük, düz ve naylon kıllardan oluşan bir fırça çıkıyor.Bu fırça açıkçası bana baya kullanışsız geldi.Bununla allıkları uygulamayı denedim ama ürünü uyguladığım yere direkt yapıştırdı ve bu fırçayla dağıtmak mümkün olmadı.Bu yüzden kullanışsız buldum ve kendi allık fırçalarımla kullanmaya devam ettim.Allıkların yapıları yumuşacık.Fırçaya alırken biraz tozutuyorlar.Uygulaması kolay ama eşit şekilde dağıtmak için biraz zaman gerekiyor.Uygulandığında ise hoş duruyor.Allıkların pimentasyonu ise orta.Bu da allık için iyi oluyor.Çünkü yüksek pigmentasyona sahip allıkları uygulamak bayağı zor oluyor.Bunun pigmentasyonunu beğendim.Renklerin ikisi de ışıltılı ama bir tanesi neredeyse aydınlatıcı olarak kullanılacak kadar çok sime sahip.Buna rağmen bu renk de allık olarak geçiyor.Allığın kalıcılığı ise iyi.Genellikle toz allıklar uzun süre dayanmaz ama bu ürünün kalıcılığını beğendim.


Ürünün bendeki rengi;

61- Tam ürünün adına yakışır prenses pembesi tonlarında iki renge sahip😄İlk renk daha az ışıltılı ve orta tonlarda canlı bir pembe.İkinci renk ise daha yoğun ışıltıya sahip, çok açık renkte bir pembe renk.İki renk de çok tatlı ve allık olarak da güzel duruyorlar.İlk renk tek başına uygulandığında çok hoş bir renk katıyor.İkinci rengin ise pembeliği hafif belli oluyor ama büyük simleri de yüzde bayağı bir belli oluyor.İkinci rengi aydınlatıcı olarak da denedim ama sadece sim sim durdu ve allık olarak geçtiğinden fazla renkli durdu aydınlatıcı için.Bir de iki rengi karıştırarak da kullanıyorum ve o şekilde de çok hoş duruyor.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Daiso markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.


Yorum Gönder

2 Yorumlar