MINISO WISHLIST'İM💞

 


Wishlist serimizin sonuncusuna geldik.Şimdilik bu kadar wishlistim var😄 Daha önceden birkaç marka ve mağazanın wishlistini paylaşmıştım.Son zamanlarda paylaştıklarım genellikle şirin ürünler satan mağazalardan oluşuyor.Daiso hayranı biri olarak, ülkemizde Miniso mağazalarının açıldığını öğrenince acayip sevindim.Konsepti, Japon menşeili olması ve neredeyse tıpatıp Daiso'ya benzemesinden dolayı mağazaya bayıldım.Bir nevi bir Daiso açılmış gibi geldi bana.Açıldığı zamandan bu yana markadan birçok ürün beğendim ama en çok denemek istediklerimi bu yazımda paylaşmak istedim.



Miniso Yüz Temizleme Cihazı 

Foreo yüz temizleme cihazları hızla tanıtılırken birçok markadan muadilleri gelmeye başladı.Bunlar arasında en çok ilgimi çeken Miniso'nun yüz temizleme cihazı oldu.Hem şekli hem de renk seçenekleri ürünü başlıca sevme sebeplerimden.Daha sonra kullanıp memnun kalanları da görünce istek listeme ekledim.Hala satışta, belki bir gün alıp deneyebilirim.


Miniso Rose Hydrating Toner

Şu ürünün güzelliğine bakın😍Bir ara toniklerin ve diğer likit cilt bakım ürünlerinin içerisine çiçek yaprakları serpiştirme modası vardı.Ve açıkçası bu tasarım benim çok hoşuma gitti.Miniso'da da bu tarz bir gül toniği görünce aşık oldum.Ürün inanılmaz güzel duruyor.Hala satışta mı bilmiyorum ama denk gelirsem alabilirim.






Miniso Mini Poni Serisi

Bir de Miniso'da ürünlerini en çok denemek istediğim seri Mini Poni serisiydi.Bu koleksiyondan inanılmaz güzel ürünler çıktı.Ama benim en çok merak ettiklerim Perfect Drop Blurring Foundation, Contour Stick, Magic Candy Lip Tint ve Shell Makeup Base ürünleriydi.Fondöteni damlalıklı şeklinde olduğu için merak ettim.Bu tarz fondötenleri genellikle severek kullandığımdan bu ürün de öyle olur diye düşündüm.Contour Stick de o dönemlerde kontür kalemleri moda olduğu için ve renginden dolayı merak ettiklerim arasındaydı.Magic Candy Lip Tint görünüşünden dolayı denemek istediklerimden oldu.Shell Make Up Base de ışıltlı bir baz olduğundan ilgimi çekmişti.

Benim Miniso Wishlist'im bu şekilde.Ülkemize gelmesine sevindiğim markalardan biri ve elimde olan ürünlerini de severek kullanıyorum.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. sahiden de hepsi ciciş :) gül tonik ne hoşmuş ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyleler😍O tonik harikaydı ya😍

      Sil