BEAULIS IN THE GALAXY KOLEKSİYONUNU İNCELİYORUZ | FONDÖTEN, EYELINER, FAR PALETİ 🪐

 


Koleksiyon ürünleri kalp ben💞 Sevdiğim markalar, ilgi alanım olan şeylerle ilgili koleksiyon çıkardığında dayanamıyorum.Beaulis, ürünlerini çok severek kullandığım bir marka.İlk çıktığı zamandan beri o kadar güzel koleksiyonlar çıkardı ki.Birini incelerken diğeri çıkıyor yetişemiyorum😄Son zamanlarda çıkardığı koleksiyonlardan biri de In The Galaxy koleksiyonuydu.Hangimiz gökyüzüne, gezegenlere, galaksiye hayran değiliz ki.Benim de merakım olduğundan ve bu temayı da kozmetik ürünleri üzerinde görünce dayanamadım ve merak ettiğim ürünleri aldım.Bu yazımda bu ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.


Koleksiyon tasarım olarak inanılmaz güzel olmuş.Çizimler, tasarımlar çok hoş.Ben fondöten, eyeliner ve far paletini aldım.Teker teker hepsine bakalım.



Beaulis Evolved Star Fondöten & Kapatıcı- Yapısı yoğun bir fondöten.Kapatıcı ve fondöten bir arada olduğu için bu şekilde bir yapı tercih edilmiş olabilir.Yine de dağıtıldığında çok kalın durmuyor.Fırçayla çok güzel ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Aynı şekilde nemli süngerle de çok eşit ve kolay bir şekilde dağılıyor.Bu konuda ürünü çok beğendim.Mat bitişli bir ürün.Uygulandığında ciltteki kuruluğu belli ettiğinden öncesinde cildi nemlendirmek daha iyi olacaktır.Ben bir ara AHA BHA peeling kullanırken bu fondöteni kullanmıştım, nemlendirmeye dikkat etmeme rağmen cildimdeki ufak kuruluklar belli oldu.Bu dönemler dışında kullandığımda, ürünün ciltte bütün duruşuna bayıldım.Cildi, kuruluk problemi olmadığı zamanlarda, kusursuz ve inanılmaz güzel gösteriyor.Kapatıcı özelliği de olduğundan, kapatıcılığı çok başarılı.Ekstra bir kapatıcıya bile ihtiyaç duyulmuyor.Hatta az bir ürün bile yetiyor.Kalıcılığı iyi fakat biraz bulaşma yapıyor.Bendeki rengi 131 Ivory ve tam cilt rengime uydu.Beaulis fondötenlerinde genellikle yaşadığım oksitlenme sorunu var.Bu üründe ise çok çok az koyulaşma oldu.Genel olarak ürünü beğendim.Ürünün içeriğine yukarıdaki resimden ulaşabilirsiniz.



Beaulis Cosmic Liner- Fırça uçlu eyeliner olarak geçiyor.Suya dayanıklı, kolay uygulama yapılabilen, uzun süre dayanıklı ve bulaşma yapmayan eyeliner.Fırça uçlu eyelinerları keçe uçlu eyelinerlara göre daha çok seviyorum.Bu ürünün fırçasıyla uygulama yapmak oldukça kolay.Özellikle ince eyeliner hızlı ve kolay bir şekilde çekilebiliyor ürünle.Duruşu da çok güzel.Mat bitişli.Bendeki rengi 100 Black ve silik değil de tam simsiyah duruyor.Kalıcılığı da güzel.Bu ürünü Beaulis'in Glide It Eyeliner'ına benzettim ama bunun fırçası biraz daha ince gibi ve Cosmic Liner'la uygulama yapmak Glide It'e göre bir tık daha kolay.Bu ürünü de çok beğendim.Bu arada ürün vegan olarak geçiyor.


Beaulis In The Galaxy Eyeshadow Palette- Gelelim koleksiyonun yıldız parçasına.Bu ürün tam anlamıyla In The Galaxy koleskiyonunu tanımlıyor.Kocaman bir palet olarak yapılmış.Renkler ise gezegenlerden ilham alınarak tasarlanmış.Güneş ve tüm gezegenler, aynı galaksideki yörüngeler şeklinde palete yerleştirilmiş, inanılmaz güzel bir tasarım olmuş.Her bir renge de gezegenlerin isimleri verilmiş ve o gezegenleri anımsatan renkler oluşturulmuş.Mesela Dünya rengine mavi ve yeşil karışımı inanılmaz tatlı bir renk çeşitliliği vermişler.İçerisinde 10 adet far bulunan palette, mat, sıkıştırılmış ince pigment ve ışıltılı farlar bulunuyor.Bütün renklerin swatchlanmamış hallerinin duruşlarına bayıldım.Farların yapıları farklı farklı.Matların yapıları yumuşacık ve ince, tozutmuyorlar.Fırçayla çok kolay dağıtılabiliyorlar.Sıkıştırılmış, ince yapıdaki pigmentler ilk swatchladığımda yumuşak bir yapıya sahiptiler ama zamanla yapıları sertleşti.Yine uygulama yapılabiliyor ama tam renk almak için biraz fazlaca ürün almak gerekiyor.Ayrıca bu farları parmakla uyguladığınızda parça parça durabiliyor.Bu yüzden iyice dağıtmak gerekiyor.Işıltılılar ise hem uygulama açısından hem de dağıtma açısından güzel.Farların pigmentasyonu oldukça iyi.Matlar dahil tüm renklerin pigmentasyonu güzel.Genel olarak paleti beğendim.Ürünün içeriğine yukarıdaki resimden ulaşabilirsiniz.



Paletteki renklerin sırasıyla duruşları yukarıdaki resimdedir; İlk renk, Mercury, Venus, Earth, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus, Neptune, Pluto.

Koleksiyonu genel olarak çok beğendim.Bende olan ürünlerini severek kullanmaya devam ediyorum.

Beaulis markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

4 Yorumlar