FLORMAR NU ROMANTIC KOLEKSİYONUNU İNCELİYORUZ | MAKYAJ BAZI, FAR PALETİ 🌸


Flormar, koleksiyon ürünleri üretme konusunda beğendiğim bir diğer marka.Hemen hemen çıkan bütün koleksiyon ürünlerine hayranım.Bahar dönemine yakın kozmetik markaları genellikle bahar, çiçek yada sakura temalı koleksiyonlar çıkarıyor.Bu temalara aşık olduğumdan genellikle bu koleksiyonları takip ediyorum.Ama bu zamana kadar bu temaya ait bir koleksiyon ürünü almadım diye hatırlıyorum.İlk kez bu temaya sahip olan ürünleri, Flormar'ın Nu Romantic koleksiyonundan aldım.Gelin bu çiçek gibi koleksiyonu beraber inceleyelim.



Öncelikle koleksiyonun tasarımına değinmeden edemeyeceğim ki zaten beni de bu tasarım cezbetti.Çok tatlı, soft bir pembe renk üzerine, baktığımızda bize baharı anımsatan beyaz çiçek çizimleri yapılmış.Çok güzeller.Hatta dış paketlerini sırf bu güzellik için atamıyorum.Koleksiyondan makyaj bazı ve far paleti aldım.En çok ikisi ilgimi çekmişti.Teker teker bu ürünleri inceleyelim.


Prime & Glow Makyaj Bazı- Cilde aydınlık bir görünüm ve doğal bir ışıltı kazandırmaya yardımcı bir mineral olan altın parıltı partikülleri içerir.Formülü, ciltteki kusurların kapatılmasına ve cildin ipek gibi bir yumuşaklığa kavuşmasına yardımcı olan eşsiz nitelikteki aktif bileşenlerden oluşur.Ürün renksiz, jel yapıda ve içerisinde altın görünümlü parça parça ışıltılar var.Ürünü dağıttıkça daha hafif bir yapıya dönüşüyor ve içerisindeki parçacıklar da eriyerek doğal bir ışıltıya dönüşüyor.Bu tarz bir makyaj bazı denemeyi istiyordum.Koleksiyonda görünce almak istedim.Ürünün bitişi hafif nemli ve ciltte nemli, sağlıklı ve ışıltılı bir görüntü bırakıyor.Bu görüntü gerçekten cildi çok hoş gösteriyor.Ürün fondötensiz bile kullanılabilir.Fondötenin de ciltte daha bütün, nemli ve güzel durmasını sağlıyor.Fondötene kattığı görüntü çok güzel.Ürünü keşfettiğim günden beri fondötenin altına uygulamak için genellikle elim bu baza gidiyor.Ayrıca fondöteni tabiri caizse cilde yapıştırıyor ve kalıcılığını bayağı bir arttıyor.Gün boyu fondöten ilk sürüldüğü gibi kalıyor.Bir de fondöteni güzel sabitlediğinden, bulaşmasını da engelliyor.Fondöten genellikle telefona, peçeteye falan bulaşır ama bu bazla bu problem oldukça azalıyor.Bir de ürünün kokusu da çok güzel.Meyve ve çiçek kokularının karışımı gibi bir koku tasarlanmış.Ürünü çok beğendim ve sık sık kullanıyorum.


Prime & Glow ürününün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Makyaj bazının duruşu yukarıdaki resimdedir.


Floral Shadow Palette- Yumuşak ve kolaylıkla dağıtılabilen yüksek pigmentli mat dokuyu ve dikkatleri üzerine çeken simli farları içerisinde barındırıyor.Palette 9 adet far bulunuyor.6 tanesi mat ve  3 tanesi ışıltılı.Farların yapıları gerçekten incecik ve yumuşacık.Uygulama yaparken dökülme yapmıyor.Fırçayla da elle de uygulamak oldukça kolay.Renklerin pigmentasyonu oldukça yüksek.Bu da mat farlarda uygulama yaparken biraz dikkat isteyen bir durum.Paletteki canlı, koyu mat renkleri fırçayla dağıtırken biraz uygulandığı yere yapışabiliyor farlar.Bu şekilde olunca da eşit dağıtılamıyor ve parça parça duruyor.Bu yüzden az miktar alınarak dağıtılması daha iyi olur.Işıltılı farları dağıtmak biraz daha kolay.Bütün farların yapısı krem gibi yumuşak olduğundan ışıltılı farları elle uygulamak da kolay oluyor.Fırçayla uygulandığında da pigmentasyonu ve ışıltısı azalmıyor.


Ürünün bendeki rengi;

01 Brick Rhapsody- Genellikle kiremit alt tonlu renklerden oluşuyor.Palete baktığımızda göze daha çok kızıl tonlar çarpıyor.Bunların dışında yeşil ve krem tonlar da mevcut.Genel olarak paletteki renkleri beğendim ve birçok kombin yaparak bu renkleri kullanabiliyorum.


Paletteki renklerin duruşlarına sırasıyla yukarıdaki resimden bakabilirsiniz.


Floral Shadow Palette ürününün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Flormar, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. makyaj bazı kullanmıyorum ama far paleti güzelmiş kahverengi tonlarını beğendim 😍

    YanıtlaSil
  2. oooo romantik seri bu çok zarif gözüküyor tenk yuuu :)

    YanıtlaSil