FRUDIA BLUEBERRY HYDRATING HONEY LIP BALM İNCELEME YAZISI🍯


Bloga dinlenmek için biraz ara vermeyi planladım bu yaz.Bir müddet yazı yazmayı düşünmüyordum.Ama son zamanlarda o kadar güzel ürünler denedim ki bu dinlenme planını bir kenara mı atsam diye düşündüm.Yazmamak için biraz direndim ama bu güzellikleri de sizlerle paylaşmadan duramadım.Eskisi kadar sık yazmasam da beğendiğim ürünleri arada sırada burada yorumlayacağım sanırım.Bu yazımda bir dudak kremi anlatacağım sizlere.



Ballı yaban mersini reçeli dudak balsamının nemlendirici ve eksfoliye edici etkisi, çatlamış, kuru dudaklar üzerinde bal suyu bariyeri oluşturarak onları yumuşak bir şekilde pul pul döker ve dudakları yağlamadan nemlendirir.Taze ve tatlı yenilebilir meyveler ve bal kokusu içerir.Dudaklara dolgunlaştırıcı etki sağlar.Bu ürün son zamanlarda Instagram'da oldukça popüler oldu.Ben daha bu kadar popüler değilken almıştım ama aldığım ürünler bozulmasın diye kullanmaya başlayana kadar açmıyordum o sıralar.Son zamanlarda ise ne var ne yok kullanmaya başladığımdan bu ürüne de geçiş yaptım.Öncelikle ürünün tasarımından bahsetmeden edemeyeceğim.Bal kavanozu gibi tasarlanmış ve acayip şirin duruyor.Tasarımını çok beğendim.Pot şeklinde olduğundan parmakla uygulama yapılıyor.Ürünün kapağını açtığınızda buram buram yaban mersinli şeker gibi kokuyor ve bu koku oldukça güzel.İçerisindeki ürün oldukça fazla, bu konuda da ürünü beğendim.Yapısı aslında vazelin gibi görünse de katı değil hatta çok hafif bir yapıya sahip.Çok kolay sürülüyor.Uyguladığınızda çok daha hafif bir yapıya dönüşüyor.Yapış yapış ağır bir his bırakmıyor.Hafif yağlı ve nemli bir his bırakıyor.Dudakları anında yumuşacık yapıyor.Kuruluk ve çatlak olan bölgeleri bile anında nemlendirip o bölgeleri yumuşatıyor.Çok çok iyi ve yoğun nemlendiriyor.Nemin uzun süre kalmasını sağlıyor.Ürün çıksa bile yumuşaklık kalıyor.Tekrar kuruluk oluşmasını önlüyor.Dudaklarında kuruluk problemi olanlar için oldukça başarılı bir ürün.Çok beğendim.Zaten Frudia markasının ürünlerini severek kullanıyorum.Bu ürün de kullandığım en iyi dudak nemlendiricileri arasına girdi.Gerçekten önerildiği kadar varmış.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Frudia, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. ben açıkçası çok sevemedim bunu biraz vazelin yapısında ve yağlı bir şey yemişim gibi oluyor ilk sürdüğümde sonra geçiyor o his...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, ürünlerin etkisi ciltten cilde değişiyor tabii😕

      Sil
  2. Trendyolda ve instagramda önüme çıktı, baktım ama senin yazını okuyunca daha çok bilgilendim:))) Ayrıntılı anlatıyorsun tatlı tatlı:) Makyaj ürünlerindense bakım ürünlerini daha çok seviyorum:))) Bal kavanozu gibi, not aldım sayende:))) Hayvanlar üzerinde deney yapmaması da ayrıca sevindirici benim için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, böyle yorumlar beni çok mutlu ediyor😊Umarım sende de işe yarar💞

      Sil
  3. eveet bu iyi bişeye benziyooor :)

    YanıtlaSil