NASCITA NEW NAIL FASHION TAKMA TIRNAK İNCELEME YAZISI💅 | TAKMA TIRNAK NASIL UYGULANIR


Tırnak güzelliği eskiden takıntılı olduğum bir şeydi.Temizlik açısından düzenli bir şekilde kesiyor ve hijyene önem veriyoruz.Bunun dışında ben, uzun ve tırnak etleri dipte olan tırnakları çok beğeniyordum.Benim tırnaklarım küçük ve tırnak etlerim de geride değil.Bu yüzden sık sık manikür yaparım.Oje kullanmayı da eskiden çok sever sık sık değiştirirdim.Zamanla ilgim azaldı ama yine arada bir hoşuma giden renklerde oje kullanmayı seviyorum.Arada da takma tırnak deniyorum.Bu yazımda sizlere denemiş olduğum Nascita Takma Tırnak ürününü anlatacağım.



Ürün 5 dakikada olağanüstü güzellik vaat ediyor.Uygulama şeklini de şöyle açıklamış; herhangi bir uygulamaya başlamadan önce ellerinizi veya ayaklarınızı sıcak ve sabunlu su ile yıkayınız.Yumuşayan tırnak etlerinizi küçük hamlelerle geriye doğru itiniz.Kendi tırnaklarınızı tırnak törpüsü kullanarak düzeltiniz, tırnaklarınıza boyut olarak en uygun olabilecek ölçüyü 24'lü tırnaklardan seçiniz, seçtiğiniz tırnakları düz bir zeminde sıraya diziniz.Nascita tırnağın alt kısmına yapıştırıcısını sürdükten sonra tırnak etlerinizi baz alarak takma tırnakları tırnağınızın üzerine yerleştiriniz.Dışarıya taşan yapıştırıcıyı siliniz.Çıkartılması ise şu şekilde anlatılmış; tırnakları 10-15 dakika ılık suda bekletin ve ardından yumuşayan tırnakları yavaşça çıkarın.Bu işlem dikkatli yapıldığında tırnaklar tekrar kullanılabilirmiş.Ben nedense lens ve takma tırnak taktığımda çok panik oluyorum.Takma tırnağı arada denerim ama her denememde bir panik havası oluyor.Sebebi de yapıştırıcısının çok güçlü olması ve bir yere bulaştığında çıkmasının zor olması.Bu ürünün yapıştırıcısı da çok güçlüydü.Uygularken ele ve tene değmemesine özen göstermek gerekiyor.Tırnağın yapısı sert ve dayanıklı.Buna rağmen kolaylıkla törpülenip şekil verilebiliyor.İçerisinde 24 tane tırnak var.Kolay uygulanabiliyor ama burada bir teknik söyleyeyim.Yapıştırıcıyı tırnak üzerinize nokta halinde uygulayın.Diğer türlü takma tırnağa deri de yapışabiliyor ve çıkması çok zor oluyor.O şekilde denediğimde tırnağım kalktı biraz ve tırnak etlerim de mahvoldu.Ürünün çıkarılma şeklinde bahsedildiği gibi suda bekletip çıkarmayı denedim ama bazıları çıkmayınca aseton kullanmak zorunda kaldım.O şekilde bile zor çıktı ve aseton takma tırnakları parçaladı.Dediğim şekilde uyguladığımda hem tırnağa zarar vermedi hem de kolay çıktı.Tırnakların kalıcılıkları çok iyi.Zaten az önce bahsettim.Takma tırnaklar tırnağa tam oturuyor.Benim tırnaklarım küçük olasına rağmen bende güzel durdu.Hatta parmaklarımı da daha uzun, ince ve güzel gösterdi.


Ürünün bendeki numarası;

NASNAIL 00035- French manikürü gibi tasarlanmış.Şekli ne çok küt ne de yuvarlak.Bende beyaz kısımları bayağı yukarda kaldı ama yine de şık görünüyordu bu şekilde.Sadece normal french gibi durmadı.Bir de takma tırnağı yapıştırdığınızda alttan kendi tırnağınız görünüyor.Bu yüzden ojelenip de kullanılabilir.Ben daha çok uzaktan görünümüne baktığım için duruşunu sevdim.





Burada tırnakları ikinci deneyişimdi ve yapıştırıcı tırnağıma zarar verdiğinden biraz kötü duryor.

Nascita, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. takma tırnak hiç kullanmadım ama zaman zaman kurtarıcı olsa da pek sevmiyorum

    YanıtlaSil
  2. takma çıkarma bilgileri için teşekkürler valla faydalı yazı oldu bu :)

    YanıtlaSil