ORIFLAME LOVE NATURE CREAMY MASK İNCELEME YAZISI🌿

 


Değişik maske türlerini denemeyi seviyorum.Genellikle kolay olduğundan elim sık sık kağıt maskelere gitse de daha farklı maske çeşitlerini inceleme şansım olduğunda bunları denemeyi de seviyorum.Bunlar bazen durulanabilir maskeler, kil maskeleri, soyulabilen maskeler yada krem gibi uygulama sonrasında herhangi bir işlem yapılmayan maskeler oluyor.Cilt tipine göre değişen bu maskeleri dönem dönem cildimin durumuna göre ben de denedim.Bu yazımda denemiş olduğum maskelerden biri olan Oriflame Love Nature Creamy Mask'ı anlatacağım.



Oriflame'in Love Nature serisi genellikle doğadan ilham alınan içeriklerle oluşturulmuş bir cilt bakım serisi.Farklı içerikler baz alınarak farklı cilt tiplerine göre seriler hazırlanmış.Bu maske de yulaf içerikli, kuru ciltler için yatıştırıcı özelliğe sahip bir ürün.Yulaf içerikli ürünler genellikle cilde iyi geliyor ve kuru ciltler için tasarlanıyor.Ürün krem maske olarak geçiyor.Bu yüzden cildi çok yormuyor.Yapısı da krem şeklinde.Çok ağır bir yapı değil de hafif yapılı bir krem gibi.Cilde krem sürülür gibi uygulanıyor ama maske olduğundan hemen emilmiyor.Daha çok bir katman gibi duruyor.İlk sürdüğünüzde cilt üzerinde bayağı yoğun bir his bırakıyor, sanki cilt üzerinde cildin nefes almasını engelleyen bir katman varmış gibi.Bu his zamanla azalıyor.Maske 10 dakika bekletilip durulanıyor.Durulandıktan sonra ciltte yumuşacık ve pürüzsüz bir his bırakıyor.Cildi çok iyi nemlendiriyor.Bu nem ışıl ışıl yada yağ şeklinde değil de cildi içeriden nemlendirme şeklinde.Uygulandığı anda oluşturduğu yoğun histen dolayı yağlanma yada sivilcelenme yapar mı diye endişe etmiştim ama bu tarz yan etkileri olmadı.Cilde herhangi bir zarar vermeden nem ihtiyacını çok güzel karşılıyor.Cildim çok sık kurumaz ama kuru olduğu dönemlerde bu maske mucizevi etki sağlamasa da iyi gelmişti.Seriden daha önce incelediğim diğer ürünlerin yazılarının linkini de aşağıya bırakıyorum.




Oriflame, havanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  2. Artık hayvanlar üzerinde deney yapan markaları kullanmyorum :( bir parfümünü kullanıyordum artık kullanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. .markanın bu maskelerini görmemiştim ama yorumunu okuyunca merak ettim doğrusu. denk gelirsem bir denerim ben de. emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım senin cildine de iyi gelir😊Teşekkür ederim💖

      Sil
  4. eveeet sen çok seviyon maskeleriii :)

    YanıtlaSil