NATURALOVE COFFEE CONCEPT MAKYAJ SÜNGERİ İNCELEME YAZISI☕

 


Bim'in kendi kozmetik markası olan Naturalove markası, sık sık Bim indirimlerine geliyor.Sürekli satışta olan ürünlerine pek rastlamadım ama genellikle bir tema belirlenerek hazırlanan ürünlerine indirim dönemlerinde sıkça rastladım.Markadan birçok ürün denedim ve genellikle de severek kullanıyorum.Bu tarz tema üzerine tasarlanmış ve satışa çıkarılmış ürünlerine de ayrı bir hayranım.Bir ara Bim indiriminde kahve konsepti vardı.Naturalove markası da bu temaya uygun bir sürü ürün çıkarmıştı.Benim, aralarında en çok ilgimi çeken Coffee Concept Makyaj Süngeri oldu.Bu yazımda sizlere bu ürünü anlatacağım.



Kahve severler bu konsepti beğendi bile💞 Kahve temalı diğer ürünler çok ilgimi çekmese de bu makyaj süngerini görür görmez aşık oldum.Tasarımına bayıldım.Ürün hem ayrı bir paket içerisine konulmuş hem de süngeri bir kahve bardağı tasarımlı kutu içerisine koymuşlar*.İnanılmaz tatlı olmuş.Kahve bardağı şeklindeki kutu bildiğimiz karton kahve bardakları gibi tasarlanmış.Ama bu kutu plastikten yapılmış.Alt ve üst kısımlarında da delikler var.Süngerinizi yıkadığınızda direkt kutunun içerisinde de kurutabilirsiniz, o kısımlardan hava alıyor.Gelelim süngere.Damla şeklinde bir sünger.Bu zamana kadar kullandığım en yumuşak makyaj süngerlerinden biri.Açıkçası bu kadar yumuşak ve hafif bir ürün beklemiyordum ama yapısını beklediğimden iyi çıktı.Bu konuda çok beğendim.Çünkü makyaj süngeri alırken genellikle yapısı yumuşak olanları tercih ediyorum.Bu ürün de yapı olarak bu şekilde olduğundan cildi yormuyor.Kuruyken bile yapısı yumuşacık.Ürün uygulamak oldukça kolay oluyor ve çok kolay dağıtılabiliyor.Fondöteni ve kapatıcıyı oldukça güzel dağıtıyor.Yalnız süngerin fazla ürün emme problemi var.Kuruyken bu problem daha az ama sünger nemlendiğinde normalden fazla ürün emiyormuş gibi geldi bana.Böyle olduğundan süngeri nemli kullandığım zamanlarda ya daha fazla ürün alıyorum yada ikinci kat ürün uygulaması yapıyorum.Bir tek bu konuda sorunu var ürünün.Bunun dışında ürünü çok beğendim ve severek kullanıyorum.




*


Ürünün kuru hali sol tarafta, nemlendirilmiş hali ise sağ taraftaki resimdedir.

Naturalove markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. heeey yorumlara bakmıyon mu seeeen :)

    YanıtlaSil
  2. bu tarz ürünleri takip ediyorum, hatta seni instagramda takip ederek diğer çoğu ürünlerin (geçen bitter çikolata) indirimleri hakkında bilgi sahibi olabiliyorum.
    ancak bu ürünü ne yazık ki görmedim, kaçırmış olduğuma da çoooook üzüldüm açıkçası. Çünkü şu ürün her şeyiyle benim alacağım bir ürün olurdu sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o kadar mutlu oluyorum ki böyle yorumlara😍Tavsiyelerimin beğenilmesi ayrı bir mutlu ediyor beni😍Ben de vaktinde kaçırmıştım bu ürünü ama son kalanlarda yakaladım.Üzülme her sene aynı konseptte aynı ürünler çıkıyor😉Ben de kaçırdıklarımı bir diğer aynı indirim zamanında alıyorum🤭

      Sil
  3. bim mi çok sık gidiyorum bime bi daha gittiğimde dikkatli bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle😂Aktüel ürünleri takip etmek güzel oluyor🤭

      Sil