LORAC PRO POWDER CHEEK STAIN ALLIK İNCELEME YAZISI🌹


Lorac markası bir ara o kadar popülerdi ki.Özellikle far paletleri o dönemde bayağı satılmıştı.Benim de sürekli yeni ürünlerini takip ettiğim ve denemek istediğim bir markaydı.Ama almak biraz zahmetli olduğundan bu yazımda bahsedeceğim ürün dışında herhangi bir ürün denemedim markadan.Sevgili Cherijamu'nun bu güzel hediyesi sayesinde denemiş oldum.Marka hakkında ufak ve eğlenceli bir dipnot paylaşayım.Markanın sahibinin adı Carol Shaw ve markanın ismi de sahibinin isminin tersi şeklinde oluşturulmuş.Bence hem havalı hem de eğlenceli bir isim olmuş😍Ürünü incelemeye başlayalım.



Ürün renklendirici pudra allık olarak geçiyor.Tasarımı sade ve şık.Ayrıca boyutu da biraz minik olduğundan ayrı bir sevdim.Ürün toz formda.Yapısı ince.Bu yapıdan dolayı uygulaması ve dağıtması çok kolay.Özellikle fırçayı ilk değdirdiğiniz bölgeye yapışıp leke gibi durmamasını beğendim.Eşit bir şekilde güzelce dağıtılabiliyor ki allıklarda aradığımız önemli özelliklerden biri de bu oluyor genelde.Allığın pigmentasyonu ise güzel.Ne çok fazla ne de az.Bence bir allık için tam kararında bir pigmentasyona sahip.Bu şekilde olunca uygularken fazla ürün sürme gibi bir problem olmuyor.Fırçaya çok yoğun renk gelmiyor. Birkaç katta ürünün pigmentasyonunu artırabilirsiniz.Allığın ciltte duruşunu da çok beğendim.Eşit dağıldığından doğal bir görünüm katıyor.Kalıcılığını da beğendim.Gün boyunca çok fazla azalma olmuyor üründe.Hafif pudralı bir kokuya sahip ama bu koku çok belli olmuyor.İçeriği de güzel bir ürün.A,C,E vitaminleri, yeşil çay, nar ve aloe vera içeriklerine sahip.Ayrıca ürünün bir diğer özelliği de paraben içermemesi.Ürünün kolay ve eşit dağıtılabilmesini ve duruşunu çok beğendim.


Ürünün bendeki rengi;

Rosy Glow- Soğuk ve koyu gül kurusu rengi.İçerisinde sık ve incecik ışıltılar bulunuyor.Yüzde çok sim sim durmuyor bu ışıltılar.Ne kadar turuncu tonlarda allık sevsem de bana yakışan tonlar genellikle pembe, gül kurusu ve kırmızı tonlar olduğundan bu rengi de kendime yakıştırdım.Güzel durduğu için de beğendim.Özellikle sonbahar-kış makyajlarında bu tonları kullanmayı seviyorum.


Lorac Pro, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasında yer almaktadır.


Yorum Gönder

2 Yorumlar