REVOLUTION LOVE THE REVOLUTION EYESHADOW AND HIGHLIGHTER PALETTE İNCELEME YAZISI💜


Watsons alışverişlerinde genellikle kasa arkasında bazı makyaj ürünlerini çok daha uygun fiyata alabiliyorsunuz.Belli bir alışveriş tutarının üzerinde, ürünler normal satış fiyatından daha uyguna geliyor.Takip edildiğinde popüler ürünleri uygun fiyata yakalayabiliyorsunuz.Bir ara yine bu kampanyalardan birinde Revolution markasının Love The Revolution paleti çok uyguna denk geliyordu.Ben de tasarımını ve renklerini beğendiğimden almıştım.Ürünü denedim ve sizlerle yorumlarımı paylaşmak istedim.



Ürün far ve aydınlatıcı paleti olarak geçiyor.Tasarımı çok güzel.İçerisinde 3 mat, 3 ışıltılı far ve 1 tane de aydınlatıcı var.İçerisindeki ürünlerin miktarları oldukça fazla.Farlar da aydınlatıcı da büyük.Yapıları ince ve yumuşak.Uygulaması ve dağıtmak kolay oluyor ve uygulama yaparken göz altına dökülmüyor.Far paletlerinde genellikle matların fırçayla, ışıltılıların ise parmakla uygulanması daha iyi oluyor.Bu şekilde matlar daha kolay dağıtılabiliyor ve gölge gibi duruyor, ışıltılı renklerdense yansıma ve ışıltı daha iyi alınabiliyor.Bu palette de farlar fırçayla güzel ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Hatta ışıltılılar bile güzel dağılıyor fakat parmakla uygulamaya göre daha az ışıltı belli oluyor tabii.Işıltılılar parmakla uygulanınca daha yoğun duruyor.Paletteki renklerin pigmentasyonunu ayrı inceleyelim çünkü farlarla aydınlatıcının pigmentasyonu aynı değil.Farların pigmentasyonu çok iyi.Tam renk alınabiliyor.Hem mat hem de ışıltılılardan fırçayla da parmakla uygulamayla da güzel renk alabiliyorsunuz.Aydınlatıcının ise pigmentasyonu çok başarılı değil bence.Çok fazla renk ve ışıltı vermiyor.Güzel yansıma ve renk alabilmek için elle ve bolca uygulamak gerekiyor.Elle uygulanmasını tavsiye etmemin bir diğer sebebi de uygulandığı yere direkt yapışması ve fırçayla çok zor dağıtılmasından dolayı.Elle hem daha fazla ürün alıp hem de eşit dağıtabilirsiniz.Aslında aydınlatıcının rengine bayıldım, tam renk verse çok güzel olurdu.Farların renkleri de güzel.Günlük kullanılabilecek doğal tonlar da var koyu renkler de var.Ben mat renklerde kahverengi olanı kontür rengine benzettim.Hatta biraz soğuk alt tonlu duruğundan kontür işlemi için kullandım.Güzel sonuç verdi fakat beklediğim kadar soğuk alt tonlu değil hatta bir miktar sıcak ton içeriyor.Kalıcılığı da başarılı bir ürün.Kokusu ise yoğun bir kozmetik kokusu gibi.Genel olarak ürünü beğendim.Farları başarılı.


Soldaki paletteki farların sırayla duruşu, sağdaki ise aydınlatıcının dağıtılmış (üst) ve dağıtılmamış (alt) halinin duruşu.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Revolution, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. ya senin bu yaz yaptığın tanıtımlardaki ürün kailtesi eskiye oranla daha iyi gibiydi sanki :)

    YanıtlaSil
  2. revolution u ben de beğeniyorum, göz kalemi de güzel ehe. Amerikan malı sanırım, o yüzden fiyatlar uygun burada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngiliz ürünü ama genellikle her yerde uygun fiyatı👍

      Sil
  3. Ben isimlerini bile okuyamıyorum sen hepsinin yazısını yazıyosun🤭😅😂👍

    YanıtlaSil