PONY EFFECT FAVORITE FLUID LIP TINT İNCELEME YAZISI💖


Kore makyajını keşfettiğimden beri lip tintlerin yeri bende bir başka😄Aslında bizim günlük kullandığımız renklerden ve ruj yapılarından farklılar.Ama kullandıkça bu ürüne daha çok alışıyorsunuz.Genellikle likit yapıda oluyorlar ama katı yapıda olanı da var.Ve dudak makyajına sağladığı en belirgin etki, rengi bir kına yada  mürekkep gibi yapıştırması ve böylece rengin kalıcılığının yüksek olması.Bu yüzden lip tintler ayrı bir seviliyor.Renkleri de bizim kullandığımız renklerden bir tık daha canlı.Son zamanlarda daha doğal tonlarda renkler çıksa da lip tintler genellikle canlı tonlara sahip oluyorlar.Bu yazımda sizlere, denemiş olduğum lip tintlerden biri olan Pony Effect Favorite Fluid Lip Tint'i anlatacağım.



Ürün likit yapıda bir lip tint.Tasarımı da lip gloss şeklinde.Ürünün dış tasarımını çok beğendim.Rose-gold bir renge sahip ve üzerinde ürünün rengi görünecek şekilde markanın amblemi var.Oldukça şık duruyor.Fırçası ise düz ve uzun, uygulamak kolay oluyor.Ürün uzun süre dayanıklı renk vaat ediyor.İlk uyguladığınızda hafif bir renk verse de zamanla ürün koyulaşıyor ve pakette görünen kendi rengine dönüyor.Tam sürüldüğünde ürün tam rengini alana kadar koyulaşıyor yani.Bu yüzden pigmentasyonu yüksek bir ürün.Rengin kalıcılığı vaat ettiği gibi güzel.Gün içerisinde renkte çok fazla azalma olmuyor.Makyajı sildikten sonra bile hafif renk kalıyor.Tam uygulandığında hoş duruyor,Ben arada bir az uygulayıp dağıtarak da kullanıyorum.Yani Korelilerin meşhur 'Gradient Lip' dedikleri gölgeli dudak makyajı da yapıyorum bu ürünle.O şekilde de hoş duruyor.Çok hafif ve hoş bir renk katıyor.Yalnız az uygulanınca kalıcılığı daha zayıf oluyor tabii.Ürünün yapısı ise hafif yapıda bir lip loss gibi.Nemli bir yapıya sahip ve zaten vaatleri arasında nemlendirme de var.Uygulandığında gerçekten nemlendirdiğini fark ediyorsunuz.Bu nem gün içerisinde azalsa da cildi besler gibi nemlendirdiğini düşünebilirsiniz.Yani nemin bir kısmı cilt altına geçiyor.Bitişi ise hafif parlak ve nemli.Dudaklarda hoş bir görüntü bırakıyor.Ayrıca ürünün kokusu da çok güzel.Kavun kokusuna benzettim ben.Ürünü çok beğendim ve severek kullanmaya devam ediyorum.


Ürünün bendeki rengi;

Love Potion- Orta tonlarda, çok canlı bir pembe.Tam uygulandığında da hafif uygulandığında da çok hoş duruyor.İçerisinde ışıltı yok.




Pony Effect markası, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar