SLEEK I-DIVINE OH SO SPECIAL FAR PALETİ İNCELEME YAZISI🎀


Sleek, bir ara Gratis'te satışta olan bir markaydı.Ürünleri oldukça başarılı, sade ve şık tasarımlı ve fiyatları da uygundu.Markadan birkaç ürün deneme şansım oldu ve bunları beğendim.Denediklerimden Sleek i-Divine koleksiyonundaki paletlerden Vintage Romance'i geçen hafta şuradaki yazımda anlatmıştım.Elimde seriden bir başka palet daha var.Bu yazımda Oh So Special olanından bahsedeceğim.Ürünü detaylı inceleyelim.



Tasarım olarak Vintage Romance ile aynılar.Sleek'in ürünleri genellikle sade tasarıma sahip zaten.Bu koleksiyonda da aynı sade tasarım kullanılmış.Bazı markaların ürünlerine bu sade tasarım yakışıyor açıkçası.Sleek de bu markalardan biri.Paletin içerisinde 12 adet renk bulunuyor.7 tane mat ve 5 tane de ışıltılı renk var.Palette hem sıcak hem de soğuk tonlar bulunuyor.Hatta canlı renkler bile var.Çok farklı kombinler çıkarılabilecek renklere sahip bir palet.Ben neredeyse tüm renkleri çok beğendim ama sıcak tonları ve ışıltılı renkleri daha çok sevdim.Renkleri bazen tek başına bazen de kombinleyerek kullanıyorum.Her türlü çok şık duruyorlar.Farların pigmentasyonu da çok iyi.Aynı koleksiyona ait olmalarına rağmen Vintage Romance paletiyle arada pigmentasyon farkı var.Oh So Special paletin pigmentasyonu çok daha iyi.Elle uygulamada da fırçayla uygulamada da güzel renk veriyor.Ben ışıltılı farlardan daha iyi renk almak istediğim için genellikle bu farları elimle uyguluyorum.Bu şekilde tam renk veriyorlar.Bunun dışında ışıltılılar fırçayla uygulandığında da yine güzel renk veriyor.Farların yapıları ise yumuşak ve ince.Neredeyse krem gibi.Göz altına çok fazla dökülme yapmadı.Hem elle hem de fırçayla çok kolay uygulama yapılabiliyor ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Uygulama kolaylığı, pigmentasyonunun iyi oluşu ve özellikle renklerinden dolayı paleti çok sevdim.İçerisinde de sık sık kullandığım renkler bulunuyor.


Paletteki renklerin duruşu sırasıyla yukarıdaki resimdedir.

Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate, Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir.


Sleek, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Yorum Gönder

4 Yorumlar