L'ACTION PARIS EYELASH TREATMENT | KİRPİK SERUMU İNCELEME YAZISI💧


Kirpiklerimin zayıf olduğu dönemlerde birçok şey denemiştim.Doğal yağlardan farklı serumlara kadar bir sürü ürün denedim.Birkaçından memnun kaldım ama kullanmaya devam etmemiştim.Bir ara Gratis'te satılan L'action Paris markasının kirpik serumu, deneyenler tarafından çok beğenilince merak etmiştim.Hatta reklam şeklinde değil de tamamen kendi fikirlerini paylaşan hesaplardan bile çok iyi olduğuna dair yorumlar gelince denemem gerek diyerek aldım.Ürün hakkındaki fikirlerimi sizlerle paylaşacağım.



E vitamini ve vitamin B5 içeren formüle sahip.3 haftada sonuç vereceğini vaat ediyor.Kirpiklere uzun, bakımlı görünüm sağlar, kıvırır.Vitamin B5 ile kirpiklerinizi güçlendiren, E vitamini ile nemlendiren aynı zamanda günlük bakımlarını da sağlayan şeffaf maskara.Kirpikleriniz tüm gün boyunca ipeksi yumuşaklıkta ve mükemmel kıvrıklıkta kalır, kirpiklerinizin görünümünü kademeli olarak uzatır ve kalınlaştırır.Şeffaf maskara tek başına yada normal maskaranızın altına kullanılabilir.Havanın etkisiyle yıpranmış ve hasar görmüş kirpikler için de idealdir.Ürün şeffaf bir rimel.Yapısı yoğun bir ürün.Fırçasının şekli düz.Uygulama yaptığınızda kirpiklerinizi güzel bir şekilde tarıyor ve ayırıyor.Hafif şekil veriyor.Az makyaj kullanmayı seviyorsanız makyaj için de kullanabilirsiniz.Ben bakım için kullandım.Ürünü kirpiklerinize uyguladıktan sonra kirpikleriniz daha doğrusu kirpiklerinizin üzerindeki ürün hemen sertleşiyor.Bu acaba kirpiklerim kopar mı endişesi veriyor ama ben öyle bir problem yaşamadım.Düzenli bir şekilde kirpik diplerimden uçlarına doğru uygulayarak her gün kullandım.3 hafta diyor ama ben 1 haftada kirpiklerimde gözle görülür etki fark ettim.Ürün benim kirpiklerimi hızlı ve etkili şekilde sıklaştırdı.Bu bayağı belli oluyordu.Alt kirpiklerim bile sıklaştı hatta göz pınarlarına yakın kısımlarımda bile kirpiklerim sıklaştı.Ayrıca kirpiklerimi yine hızlı bir şekilde uzattı.Bu da gözle görülür şekilde belli oluyor.Ben özellikle kirpikleri hızlı şekilde uzatma özelliğini çok beğendim.Gerçekten övüldüğü kadar başarılı bir ürünmüş.


L'action Paris, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar