LIP BALM KOLEKSİYONUM💄


Makyaj koleksiyonumda bolca yere sahip olan ürünlerden biri de lip balmlar.Renksiz de renkli de kullanmayı sevdiğimden çeşit çeşit bulunuyor.Renksizleri genellikle bakım için kullanıyorum renklileri ise makyajımda kullanmayı seviyorum.Bazen de koleksiyon ürünleri eklemeyi seviyorum.Böyle böyle lip balm koleksiyonumu bayağı bir genişlettim.Hatta aralarından bitirdiğim ve veda ettiğim daha birçok da ürün var.Bugün koleksiyonumda kalan ürünlerden kısaca bahsedeceğim.



Lip balm koleksiyonlarının olmazsa olmazlarından Nivea lip balmlar bende de bolca mevcut.

Nivea Care & Color- Ortasında renksiz ve kenarlarında ise renkli nemlendirici bulunan lip balmlar.Bendeki renkleri Rose ve Nude.

Nivea Fruity Shine- Lip balm almaya ilk başladığımız ürünlerdir herhalde.Hatta bu seriden ilk önce ya vişneli yada çilekli almışızdır.Ben onları çoktan tükettim😂Geriye kalanlar Peach, Pink Guava ve Blackberry.Bunlar isimlerini aldıkları meyvelerin renklerini veriyorlar ve o şekilde kokuyorlar.En güzel kokanı ise Pink Guava.


Lip balm koleksiyonlarının bir diğer olmazsa olmazları Maybelline Baby Lipsler.

Maybelline Baby Lips- Bu seriden elimde üç renk var.Cherry Me, Pink Punch ve Peach Kiss.Bunlar da renkli nemlendiriciler.Nemlendirmeleri çok yüksek olmasa da iyi sayılır.Kokuları ise meyveli.

Maybelline Baby Lips Electro- Bu seriden de iki renk bulunuyor elimde.Pink Shock ve Strike A Rose.Bunlar daha yoğun renk veriyorlar.

Maybelline Baby Lips Balm & Blush- Hem lip balm hem de allık olarak kullanılabilen bir ürün.Bendeki rengi 01 Innocent Peach.


Burt's Bees Tinted Lip Balm- Nemlendirmesi çok başarılı ve güzel de renk veren bir lip balm.Bendeki rengi Hibiskus.

Blistex Lip Tone- Bu da oldukça yoğun bir nemlendirmeye sahip ve güzel renk veriyor.

Flormar Watermelon Balm- Karpuz kokulu ve renkli lip balm.İçerisinde SPF 15 güneş koruma faktörü bulunuyor.


Essence Kiss Care Love Lip Balm- Işıl ışıl bir lip balm.Nemlendirmesi de güzel.Bendekiler 02 ve 03 renkleri.

Essence Glow Tinted Balm- Parlaklık veren renkli lip balm.Nemlendirmesi güzel.


Koleksiyonumda Japon ürünleri de var.

Daiso Lip Moist Essence- Çok hafif yapılı bir lip balm.Nemlendirmesi orta.

Lip Dress Lip Balm- Renkli ve yoğun nemlendirici lip balmlar.Bendeki renkleri; Pink Beige ve Milky Pink.


DoDo House Lip Balm- Potta ve renkli bir lip balm.Nemlendirmesi güzel.

Frudia Honey Lip Balm- Bu ürünün yapısı hafif ve nemlendiriciliğini çok beğeniyorum.Bendeki Blueberry olanı.

Pastel Kiss Lip Balm- Renkli ve orta yoğunlukta nemlendirme sağlayan lip balmlar.Tony Moly'nin bir ürününe muadiller.

Benim Lip Balm koleksiyonumdaki ürünler bunlar.Birçoğunun yazısını paylaşmıştım.Ürünlerin isimlerinin üzerlerine tıklayarak yazılara ulaşabilirsiniz.
 

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Anooom😳 kız tarihleri geçecek 🤭😅😂

    YanıtlaSil
  2. Koleksiyondaki lip balmlar çok çekici görünüyor. Renkli olanlardan kullanmak isterdim. Şimdiye kadar iki denemem oldu sonuncu tecrübem nivea olmuştu. Dudak kenarlarımda alerji yapınca kullanamadım. O gün bugündür de almadım hiç. Hello kitty'nin kutusu da çok hoş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoğun kuruluk varsa onarıcı olanlar daha iyi oluyor.

      Sil
  3. Tam bir koleksiyon gerçekten, emeğine sağlık canım 😊

    YanıtlaSil
  4. lip balm eveeet şu baby lere bakayım ben de hepsinee :)

    YanıtlaSil
  5. Ambalajları o kadar güzel ve dikkat çekici ki:))) Hepsine birden bakınca gülümsüyor insan:))) Tam bir koleksiyon:))) Frudia Honey senin yazından sonra almak istemiştim, not aldım ama hala alamadım inan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lip balmlarımı ayrı bir seviyorum ben de.Nedense çok şirin geliyorlar🤭Alıp denediğinde umarım sen de beğenirsin😉

      Sil