MAYBELLINE THE 24 KARAT NUDES EYESHADOW PALETTE İNCELEME YAZISI🥇

 


Maybelline'in bir ara çıkarmış olduğu Nudes paletlerinin Burgundy ve Blushed olanlarını daha önce anlatmıştım.İsimlerin üzerine tıklayarak yazılara ulaşabilirsiniz.Seriden elimdeki son palet de The 24 Karat Nudes far paleti.Açıkçası bu seriyi seviyorum.Şu zamana kadar kullandıklarım güzeldi.Bir de tasarımlarından ve çeşitlerinden dolayı da sevdiğim bir seri.The 24 Karat Nudes Far Paleti hakkındaki düşüncelerime bakalım.


İsminden de anlaşılacağı üzere altın temalı olarak tasarlanmış bir ürün.Dış tasarımında çok sade, nude tonlarda şık bir altın rengi tercih edilmiş.Palette ise sadece bir tane altın rengi var.O da zaten tam altın renginde ve hemen göze çarpıyor.Diğer renkler ise açık ve koyu tonlardan oluşan renkler.Bütün renkler gerçekten çok güzel.Hem soft hem nude tonlara sahip.İçerisinde 12 renk bulunuyor.3 tanesi mat ve diğerleri ışıltılı.Işıltılıların bir kısmı yansımalı ve  diğerleri ise büyük simlere sahip.Palette altın rengi dışında mor ve yeşil renkler de göze çarpıyor.Bunlar da çok güzel göz makyajları çıkarılabilecek renkler.Ben paletteki renkleri hem kombinleyerek hem de tek başına kullanıyorum.Her türlü kullanıma uyan şahane renklere sahip.Palet içerisinde bir de çift taraflı aplikatör var.Bir tarafı düz fırça şeklinde.Bu kısmı sadece göz altına far uygulamak için uygun.Bunun dışında çok kullanışlı değil.Diğer tarafı ise sünger.Bu kısmı da farlardan tam renk almak için güzel.Farların yapıları incecik neredeyse krem gibi.Biraz tozutuyor ama göz altına dökülme yapmıyor.Farların pigmentasyonu ise güzel.Hem fırçayla hem de parmakla rahatça uygulanıp güzelce dağıtılabiliyor.Işıltılı renklerden parmakla daha güzel renk alınıyor.Genel olarak paleti beğendim.Özellikle sonbahar-kış makyajları için yapılabilecek nude tonlarda göz makyajları için ideal.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Paletteki renklerin swatchları sırasıyla yukarıdaki resimdedir.

Maybelline, hayvanlar üzerinde deney yapmadığını belirtmiştir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Hala bir tane bile far paletim yok, daha önce senin yazılarını okurken bir tanesini almaya niyetlenmiştim aslında ama almadım sonra:) Makyaj çantamın içindekiler rimel, küçük bir allık, lıp glos:) Sadece bunlar var:)))) Bu far paleti güzelmiş, Revolutıon farları da hoşuma gidiyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allığı da far olarak kullanabilirsin zaten son zamanlarda moda oldu🤭

      Sil
  2. Benim kız böyle paletli şeyleri çok seviyor🤭

    YanıtlaSil