AKTUĞU KOZMETİK EASY EYELINER SHAPE APARAT İNCELEME YAZISI✍


Eyelinerın moda olduğu dönemlerde, özellikle de kalın ve uzun eyeliner uyguladığımız dönemlerde hazır eyeliner çekme aparatları çıkmıştı.Bu aparatlar eyelinerı daha düzgün ve rahatlıkla uygulamak için üretilmişti.Ben sıkça uyguladığım için bu tarz ürünlere pek ihtiyacım yoktu ama o dönem popüler olduğundan merak da ediyordum.Sevgili Cherijamu'nun hediyesi sayesinde bu ürünle de tanışmış oldum.Bu yazımda Aktuğu Kozmetik markasının Easy Eyeliner Shape aparatını anlatacağım.



Paket içerisinden 3 adet aparat çıkıyor.Eyeliner aparatı; göz pınarınıza yerleştirin, orta parmağınız ve işaret parmağınızla aparatı gözünüze sabitleyin ve eyeliner ürününüzü uygulayın.Eyeshadow aparatı; göz çukurunuza denk gelecek şekilde gözünüze yerleştirin.Far fırçası yardımı ile göz kapağınıza farınızı uygulayın.Kedigözü aparatı; eyeliner çizginizi çekmek için aparatı göz kapağının üzerine yerleştirin ve uygulayın, tercihe ettiğiniz eyeliner kuyruğu kesitini istediğiniz kalınlığa göre seçin ve uygulayın.Aparatlar çok ince asetat formunda ve şekil şekil.Aslında kolaylık için üretilmiş fakat bence makyajı yani eyeliner ve farın bir tık daha iyi görünmesi için ideal bu aparatlar.Çünkü aparatları yerleştirmek ve uygulamak benim açımdan bayağı zaman aldı.Yani çok pratik değil.Eyeliner aparatını kullanırken eyeliner her yere bulaşıyor hatta benim ellerime bile bulaştı.Gerçi ben daha etkili olması için likit eyeliner kullandım belki kalem eyelinerla daha rahat uygulama yapılabilir.Sonrasında düzeltmek gerekiyor çizgiyi.Yine bu aparatla eyeliner çektiğim zaman çizgisi çok kalın oluyor.Bu aparatla yaptığım eyeliner neredeyse gözümün katlanma çizgisine kadar geldi.Far aparatıyla ise çok düzgün ve yuvarlak şekilde far uygulanabiliyor ama keskin bir çizgi olduğundan sonrasında dağıtmak gerekiyor.Eyeliner kuyruk aparatında ise 4 farklı kuyruk seçeneği var.Bu kuyruk kısımlarını doldurduktan sonra geri kalanı aparatsız tamamladığınızda daha güzel oluyor.Kedigözü aparatını sevdim ve diğerlerine göre daha kullanışlı buldum.Genel olarak aparatları kullanmak bana biraz zor geldi.Sıkça tercih edeceğim bir şey değil.



Aktuğu Kozmetik'in hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. pekiii tercih etmiyoruuuuz :)

    YanıtlaSil
  2. Ürün güzel bir amaç üretilmiş ama eyeliner kullanırken aparat kullanmak için sabır gösteremem herhalde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında üretim amacı güzel ama yine de kullanması vakit alıyor😑

      Sil
  3. Eyeliner sürme konusunda pek yetenekli değilim ama bu aparatlar daha da zorlaştırıyor gibi geliyor bana da. :)

    YanıtlaSil