VOICE KORE DİZİSİ KONUSU, OYUNCULAR, REPLİKLER👂


Tür: Polisiye, Gizem

Yıl: 2021

Bölüm Sayısı: 14



Oyuncular:

Kang Kwon Joo- Lee Ha Na

Cho Seung Ho / Derek Cho- Song Seung Heon

Dong Bang Min- Lee Kyu Hyung


Konusu:

Voice, duyma yeteneği normal insanlardan çok daha fazla olan ve tüm ayrıntılı sesleri duyan polis memuru Kang Kwon Joo'nun, suçluları bu yeteneğiyle bulmaya çalışmasını konu alan bir seri.Bu yazımda anlatacağım 4. sezonu.Bu sezonun konusu, birçok ailenin aynı şekilde cinayete kurban edilmelerini anlatıyor.Katil, gençleri kandırarak onlardan ailelerine yaptırmasını istediği kötü şeyler söylüyor.Yapsa da yapmasa da bu aileleri kurban olarak seçip onları öldürüyor ve cesetlerini yılbaşı ağacına takılan lambalarla sarıyor.Bu olayların sıklaştığı sürede şikayetler Kang Kwon Joo'nun Altın Zaman ekibine gelir.Altın Zaman ekibi, adı üzerinde şikayet geldiği anda davayı altın zaman içinde çözmek için kurulan bir ekiptir.Katil, Kang Kwon Joo'yu çok iyi tanır ve Circus Man adı altında şifreli şekilde Kwon Joo'ya mailler gönderir.Bu sırada da Amerika'da polis memuru olan Cho Seung Ho da uluslararası bir dava için Kore'dedir.Seung Ho'nun kız kardeşi Lisa Cho da gerçek ailelerini bulmak için onunla gelmiştir.Lisa talihsiz bir şekilde Circus Man'in cinayetine tanıklık etmiştir ve katilin yeni hedefi Lisa Cho'dur.Bu olayla birlikte Cho Seung Ho ve Kang Kwon Joo''nun yolları kesişir.Circus Man cinayetleri işlerken Kang Kwon Joo'yu da taklit ettiğinden, Cho Seung Ho'yu bu katilin başka bir kişi olduğuna inandırmak başlarda zor olur.Seung Ho delillerle Kwon Joo'nun katilden farklı bir kişi olduğuna inandıktan sonra Circus Man'i yakalamak için Altın Zaman ekibiyle Vimo adasına giderler.Burada hem kendi hem de Circus Man'in geçmişiyle karşılaşacaklardır.


Yorumlarım;

Voice, aslında 4 sezonluk bir dizi.Ben 4. sezonda Song Seung Heon oynuyor diye merak ettiğimden direkt 4. sezonu izledim.Bir önceki sezonlar da izlenebilir ama 4. sezonun başında geçmiş sezondan sahneler ve bilgiler var bu yüzden pek bir şey kaçırmış olmuyorsunuz.Yine de güzel bir dizi olduğundan ilk sezonlar da izlenebilir diye düşünüyorum.Oldukça sürükleyici bir diziydi.Lee Ha Na'yı ilk kez bu dizide izledim ve oyunculuğunu çok beğendim.Song Seung Heon'un oyunculuğunu da beğendim.Polisiye ve aksiyon türü yapımlara yakıştırdığım bir oyuncu zaten.Senaryo da güzeldi.Dizinin sonuna kadar sürükleyici bir hikaye yazılmış.Hikaye ne kadar aksiyon gibi görünse de psikoloji de içeriyor.Ve Voice serisini sevenlere dizi sonunda ufak bir hediye vardı.Dizinin sonunu açık bırakarak 5. sezonun geleceğini de çıtlatmış oldular.Olay çözülse de sonunda yeni bir olay başlıyor ve büyük ihtimalle Song Seung Heon 5. sezonda da oynayacak.

Replikler (Spoiler içerebilir)

















Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Ben en çok ilk sezonu sevmiştim. Başrol kızımızın konuşma tarzına alışmak biraz zaman alıyor ama konu güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba ben de diğer sezonları izleyeceğim bir ara🤭

      Sil
  2. ben bu diziyi fark etmemişim daha önce

    YanıtlaSil
  3. voice izledim çok severim yaaa :) sonuncu sezonu izlemedim sadece izlicem amaaa :) bi deee bloguna hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçekten güzel bir seri😍Teşekkür ederim🥰

      Sil
  4. Çok harika anlatmışınız bende de merak var. Gelecek ay izlemeliyim. Peaky blindersi bitirip. 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şimdiden keyifli seyirler😊

      Sil