AVON COLORTREND NON RETRACTABLE LIPSTICK İNCELEME YAZISI🖍


Burada paylaştığım bazı ürünlerin resimlerini ve incelemelerini çok önceden hazırlıyorum.Ürünleri genellikle ilk aldığım zaman hemen fotoğraflarım.Bugün anlatacağım ürünün resimlerini de önceden çekip kaydetmişim.Fark ettim ki bu resimleri, kaybettiğim canım kameramla çekmişim.Resimleri görünce bir miktar hüzünlendim.Ayrıca resimler arasında, eski blogumu hatırlayanlar için güzel bir sürpriz buldum, yazının sonuna ekleyeceğim.Efendim konumuza dönelim.Bugün Avon'un Colortrend markasından kalem ruj şeklinde olan ürün incelemesini yapacağız.



Ürünün ismine baktığımızda geri çekilemez ruj olarak geçiyor.İlk baktığımızda pek bir şey ifade etmiyor ama ürünü kullanmaya başladığınızda gerçekten geri çekilemez olduğunu fark ediyorsunuz.Bu kalemler asansörlü tasarlanmış yani çevrildikçe açılıyor ama maalesef açtığınızda ürünü geri çekemiyorsunuz.Yani zıt tarafa çevirdiğinizde ürün içeri girmiyor.Bu yüzden kullanırken dikkat etmek ve az az açmak gerekiyor.Niye böyle tasarlanmış pek anlamadım ama ben pek beğenmedim bunu.Ürünler kalem şeklinde ve kendi renkleriyle hazırlanmış ambalaj içerisindeler.Dudak kalemi olarak kullanılamayacak kadar kalın ama ruj gibi kullanılamayacak kadar da ince.Ama buna rağmen kullanması oldukça keyifli.Yapısı yumuşak ve uygulaması kolay.Yapısı nemli ama dudakta kuruluk varsa uygulama sonrasında belli ediyor.Çatlak ve kuruluk olan bölgelerde toplanıyor, parça parça görüntü oluşuyor.Bu yüzden bu ruju uygulamadan önce dudağı çok iyi nemlendirmek gerekiyor.Pigmentasyonu orta.Tam renk için iki kat uygulamak gerekiyor.Tek katta dudağın rengini kapatmıyor.Ürün hafif sürüp dağıtmak için ise çok iyi değil.Renk parça parça duruyor.Tam sürerek kullanmak için daha uygun.Bu arada ürünün bitişi parlak.Hoş bir duruşa sahip.Bir de ürünün hoş meyvemsi bir kokusu var.Ürünün çok eksisi var ama doğru kullanımda dudakta hoş duruyor.


Ürünün bendeki renkleri;

Coral You Later- Çok canlı, ışıltısız bir nar çiçeği rengi.Bu rengi rujlarda çok seviyorum.

Gone Pink- Çok çok açık bir pembe.Dudakta da bayağı açık duruyor ve doğru makyajla kullanılmadığında bayağı sırıtıyor.

Nude Flash- Tam bir sütlü kahverengi.İçerisinde minik ışıltılar var.


Renklerin duruşları sırasıyla; Coral You Later, Gone Pink ve Nude Flash.

Avon, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.


Evet, eski blogumu hatırlayanlara minik bir sürpriz.Ürünü o blogum için hazırlamışım ve albümde öylece kalmış🤭

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. dur bi o blogun ne zamandıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2012-2015 arasında:)Zaten ara vermeden hemen bu blogumu açtım:)

      Sil