ESSENCE KAJAL PENCIL İNCELEME YAZISI✏


Ben makyajla biraz erken tanıştım.Daha doğrusu makyaj malzemeleriyle erken tanıştım diyebilirim.Etrafımda çok fazla makyaj yapan kimse yoktu ama girdiğim mağazalarda kozmetik ürünleri ilgimi çekerdi.Bu, ürünlerin bende nasıl duracağından çok ürünün ilginçliğiyle alakalıydı.Blogda da fark etmişsinizdir zaten ilginç ürünleri denemek hala çok keyifli geliyor bana.Zamanla kendim ve görüntüm için kozmetik ürünleri almaya başlayınca modayı bir yerden yakaladım.Benim bu az makyaj yaptığım dönemler 2000'lerin ortaları gibiydi ve o zamanlar göz kalemi kullanmak aşırı popülerdi.Benim de o dönem kirpiklerim zayıf olduğundan göz çevrem donuk göründüğü için göz kalemiyle makyaj macerama başladım.Ara ara modası geçse de göz kalemleri tekrar tekrar makyaj trendlerine giriyor.Benim de elimde birçok renkte göz kalemi var ama genellikle siyah ve kahverengi olanları kullanıyorum şu sıra.Bu yazımda da sizlere elimde bulunan göz kalemlerinden biri olan Essence Kajal Pencil'ı anlatacağım.



Kusursuz uygulama için kajal kalem.Uzun süre dayanıklı.Ürünün tasarımı diğer göz kalemleri gibi standart.Açılabilen tahta kalem şeklinde yapılmış.Sadece kapağına biraz eğim verilerek değişik bir tasarım oluşturulmuş.Bu tarz kalemlerin en büyük sıkıntısı yapılarının sert olmaları oluyor.Ama bu kalemin yapısı yumuşak.Bu yüzden uygulaması ve dağıtması kolay oluyor.Özellikle göz altında iç kısma uygularken sert olan kalemler sıkıntı oluyor ama bu kalemde öyle bir problem yaşamadım.Aksine çok hafif bir uygulanışı var.Pigmentasyonu yoğun bir ürün.Tek sürüşte bile tam ve yoğun renk veriyor.Bu da ürünün sevdiğim özelliklerinden oldu.Kalem uyguladığımda rengin daha belirgin durmasını seviyorum.Ben genellikle ürünü göz kalemi olarak kullanıyorum.Göz kapağımın  ve göz altımın içi kısımlarına uygulamayı tercih ediyorum.Ama yapısı o kadar güzel ve rengi o kadar belirgin ki arada eyeliner olarak da kullanıyorum.Bir de benim için göz kalemlerinin en iyi özelliği göz kapağının iç kısmına yani üst kısma uygulandığında alta kesinlikle bulaşmaması oluyor.Bu zamana kadar kullandığım çoğu göz kaleminde bu problem oldu.Bu ürünü de bu şekilde denedim ve gözün alt iç kısmına geçti.Yalnız diğer göz kalemlerine göre çok az bir bulaşma oldu.Yine de alta aktığından bu konuda ürünü tam sevemedim.Ürünün kalıcılığı ise çok yi değil.Gün içinde göz altına hafif akma yapıyor.Ürün kalıcılık ve bulaşma açısından çok benlik değil ama tam renk verişini çok beğendim.


Ürünün bendeki rengi;

01 Black- Simsiyah ve mat bir renk.Kömür gibi bir siyah diyebilirim.Gözde çok güzel duruyor.

Essence, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Hayvanlar üzerinde deney yapmadığına sevindim.:) İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Çok harika ve muazzam, verdiğini detaylar , ayrıntılar ve anlatım şekliniz çok mükemmel.🤗

    YanıtlaSil
  3. Göz kapağıma bulaşması üzüyor. İnceleme için teşekkürler :) Ama ben kullanamam sanırım.

    YanıtlaSil