BLOGGER KEŞİF ETKİNLİĞİ💻


Herkese merhaba~

Bugünkü yazım bir etkinlik yazısı olacak.Yaklaşık 11 senedir blog yazarıyım ve 8 sene de bu blogda yazmaya devam ediyorum.Bu süreçte birçok bloggerla, bloglarıyla ve siz sevgili okurlarımla tanıştım.Bu tanışmalar genellikle yazılara gelen yorumlarla oluyor ama bunun dışında Blogger Keşif Etkinliği dediğimiz etkinliklerde de birçok yeni bloggerla tanışmış ve bloglarını ziyaret etmiş oluyoruz.Bu etkinlik eskiden sıkça olurdu ve ben de katılıp birçok yeni blog keşfettim.Bu sefer de bu etkinliği ben yapmak istedim.



Biraz bu etkinliğin amaçlarından bahsedeyim sonra kurallara geçelim.Blogger Keşif Etkinliğimizin amacı, yeni yada uzun yıllardır bu platformda olan blogları keşfetmek, takip etmek ve bloglar arasındaki etkileşimi arttırmak.Takip ve etkileşim açısından bloggerlara güzel fayda sağlayan bir etkinlik.Kısacası etkinliğe katılan herkese büyük katkı sağlıyor.Ayrıca okur açısından da yeni bloglar keşfetmek gibi keyifli bir artısı da var.Gelelim Diaryofmeri'nin Blog Keşif Etkinliği kurallarına:)

-Öncelikle Diaryofmeri blogunu sağdaki 'İzle' kısmından takip etmek.

-Katılmak isteyen bütün Bloggerların etkinliğe katıldığına dair yorum bırakmaları ve yoruma blog linklerini eklemeleri.

-Katılmak isteyenlerin listedeki bütün blogları takip etmeleri.(Yorumlar geldikçe listeye ekleyeceğim)

Takip edilecek blog listesi;
















Kurallar bu kadar:) Kurallara uyan herkese geri dönüş yapılacaktır.Etkinliği buraya bırakıyorum.Yorumlar geldikçe blog isimleriniz bu yazıya liste şeklinde ekleyeceğim daha kolay ulaşılması ve takip edilmesi açısından.Etkinlik bir ay sürecek.Yorumları onaylayıp paylaşacağım ve dediğim gibi yorum bırakanların blog linklerini yazıya ekleyeceğim.Bütün bloggerlar davetlidir.Duyanlar duymayanlara haber versin:)

Bilgilendirme: Yorumlara ve takiplere her hafta perşembe günü dönüş yapabileceğim.

ETKİNLİK SONA ERMİŞTİR

Yorum Gönder

57 Yorumlar

  1. Çok güzel bir etkinlik 🤗 bence. Başarılar dilerim..🤗

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel düşünmüşsün Diaryofmeri. Emeğine sağlık.
    Bu güzel etkinliğe ben de katılmak isterim :))
    Blog adım: Bir Yıldızın Hikayesi
    Blog adresim: https://gunesebakarken.blogspot.com

    Sevgiler, selamlar :))

    YanıtlaSil
  3. Blogger keşif etkinliği haberi heyecanlandırdı beni. Takipteyim. Bereketli olsun diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. güzelmiş, ben katılıyorum, yorum yapanlara da hep geri dönüyorum, teşekkürler :) umarım daha çok destek bulup daha çok destek olabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzda takip kısmı göremedim nereden takip edeceğiz?

      Sil
    2. yönetim panelinizden manuel olarak ekleyebilirsiniz dilerseniz, çok teşekkürler:)

      Sil
    3. Tamamdır ekledim, ben teşekkür ederim

      Sil
  5. Merhaba çok güzel bir etkinlik olmuş. Ben sizi takibe aldım :) Benim blog adresim de https://hcagla.com/

    YanıtlaSil
  6. tamam duyurayım bunuuuu :)

    YanıtlaSil
  7. Ben katilmak isterim. Blog dünyası sessiz. Böyle etkinlikler iyi oluyor.
    https://sudagidan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip edenlerde isminizi göremedim.Ayrı bir isimle mi takiptesiniz?

      Sil
  8. duyurdum şimdi ben deee :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba deep den gördüm geldim ne güzel bir etkinlik böyle sizi takibe aldım Camdanduslerblog blogum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)Blogunuzu tanıyorum ama takip edenlerde iki isimle de bulamadım.Farklı bir isimle takip ediyor olabilir misiniz?Değilse tekrar kontrol edeceğim:)

      Sil
    2. Merhaba sanırım bir aksaklık olmuş 362. Takipçinizim

      Sil
  10. Fakat takipte asli erguven olarak görünüyorum bazen karışabiliyor...

    YanıtlaSil
  11. Selamlar, keşif etkinliğine ben de katılmak isterim. https://www.filmgundemi.com/ diğer hesabımla gelmiştim. Çifte takipteyim yani :) Şu an ziyaretlerimi de yapıyorum. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz:)Takip kısmında isminizi göremedim.Farklı bir isimle takipte olabilir misiniz?

      Sil
    2. Benim diğer hesap mail adresi üzerinden görünüyor; Filmgündemi takibini Zülal Garipkuş olarak yapıyorum. Yorumlarda ismim filmgündemi ama takipte zülal olarak görünüyor :) Listeye yeni isimler eklenmiş onlara da dönüş yapacağım bugün :)

      Sil
    3. Tamamdır:) Hemen listeye ekliyorum:)

      Sil
  12. Selamlar, takip işlemlerine başlayayım dedim ama mesela sevgili üzgün kiraz'ı takip için gfc veya mail takibi bölümlerine rastlayamadım. Bu hususa dikkat çekmek için yorum yazdım. İyi hafta sonları diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)Kurguhane yazarı Ahmet Ozan, Okuma Listesi kısmından blog linki ekleyerek takip edebileceğimizi söylemiş.Ben takip butonu olmayanları oradan takip ediyorum:)Bu arada bu hesabınız takipte görünüyor ama filmgundemini takip listesinde bulamadım bir türlü.Farklı bir isimle takip ediyor olabilir misiniz?

      Sil
  13. Güzel düşünmüşsünüz, bol katılım olur umarım

    YanıtlaSil
  14. Muhteşem bir etkinlik. Ben de katılıyorum. 😇😉🎉

    YanıtlaSil
  15. Ben de katılmak isterim:) sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir düşünce:) ben de katılıyorum.https://myvslrblog.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  17. Beni de unutmayın :) eskilerdenim ama yenileri keşfetmek de isterim
    https://www.levlaninnotdefteri.com

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir düşünce, harika etkinlik :) Ben de katılmak istiyorum. Listedeki blogları takibe aldım.
    Blogum: inci taneleri
    Linki: https://incitaneleri2.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)Hoş geldiniz:)Blogunuzu listeye ekledim

      Sil
  19. hmm güzel bir etkinlikk olmuşş

    YanıtlaSil
  20. 17 yıldır hiç ara vermeden blog yazan biri olarak seni kutluyorum ne güzel bir etkinlik
    harikasın
    sevgiler
    mavianne'ye beklerim ben de sizi etkinliğe katılıyorum
    https://www.mavianne.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 sene mi, harika😍Sizi aramızda görmekten çok mutluyuz:) Çok teşekkür ederim:) Blogunuzu listeye ekledim:)

      Sil
  21. Ben de yorum gönderip katılmak istedim ama spama düştü galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hafta perşembe günü güncelliyorum buradaki etkinliği:) Bu arada yorumları cevaplarken spam kısmına mutlaka bakıyorum merak etmeyin:)

      Sil
  22. İlk blog yazmaya başladığım zamanları hatırladım. 2015 yılı.. O kadar düzenlerdik ki bu etkinliği.. Harika yazarlar tanıdım bu vesileyle.. Deep'ten geliyorum.. Bol yazmalı ve okunmalı günler diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz:)Evet o dönemlerde daha sık olurdu bu etkinlikler:)Listeye ekledim:)

      Sil
  23. bu arada blog sayfam yazmavisi.com

    YanıtlaSil
  24. Epeydir bu tarz bir etkinlik yapılmamıştı, ne güzel düşünmüşsün canım. :)
    Ben de katılmak isterim, tanışmadığım arkadaşların bloglarını keşfetmek güzel olacak. Emeğine sağlık. <3

    YanıtlaSil