PRATİK KAŞ RENGİ AÇMA TEKNİĞİ🖌


Son zamanların güzellik trendlerinden biri olan kaş rengi açmayı anlatacağım bu yazımda sizlere.Saç boyatanlar genellikle renge uyumlu olsun diye kaşlarını da boyatıyor.Bu şu zamanın trendi değil tabii ki, eskiden beri yapılan uygulamalardan.Ama bu boyama işlemi genellikle saçla uyumlu renkte yapılıyor.Son zamanlarda ise açık kaş rengi trend oldu.Yani saç renginiz ne olursa olsun kaş renginin açık tonlarda durması güzellik trendleri arasında.Ben de kendime uygun bir teknik buldum ve sizlerle paylaşmak istedim.



Kaş rengi açmanın neden bu kadar trend olduğundan bahsedeyim önce.Koyu kaşların bakışları ve yüz ifadesini sertleştirdiği söyleniyor.Açık renkte kaşların ise tam tersi, bakışlara daha yumuşak bir ifade yüze de masum bir görünüm kattığı söyleniyor.Gerçekten de deneyenlerde izlediğim kadarıyla bunu fark ettim.Kendim denedikten sonra kendimde de aynı etkiyi görünce kaş rengi açmanın bağımlısı oldum diyebilirim.Bir de benim uyguladığım yöntem pratik, hızlı ve sonucu da çok güzel.Anlatmaya başlıyorum.


Aslında bu işlemi saç boyasıyla yapanlar çoğunlukta.Ama tüy sarartıcıyla yapanları da gördüm.Uzun araştırmalar sonucunda da kendimde tüy sarartıcı kullanmayı tercih ettim.Daha önce kullandığınız yada herhangi bir tüy sarartıcıyla kolaylıkla kaş renginizi açabilirsiniz.Şimdi ilk adımı anlatacağım.Öncelikle tüy sarartıcı paketinden çıkan karıştırma kabına 1 ölçek -bu tamamen size kalmış ama ben az bir miktar kullanıyorum- aktivatör kremden ekleniyor, sonra aktivatör kremine göre 2 ölçek renk açıcı krem ekleniyor ve ardından bu ikisi paketten çıkan spatulayla güzelce karıştırılıyor.Bu karışımı yine spatula yardımıyla sadece kaşlarınızın üzerine uygulayın.Gözünüze gelmemesine hatta çevresine bile değmemesine özen gösterin.Ardından bir kaş fırçasıyla kaşlarınızı tarayarak ürünü kaşlarınızın tamamına sürün.3 dakika bekletin ve güzelce durulayın.Kaş bölgenizi kuruladıktan sonra hemen o bölgeye mor şampuan sürün.Yine kaş fırçasıyla bu şampuanı kaşlarınızın tamamına gelecek şekilde tarayın.Şampuanı da 3 dakika beklettikten sonra kaş bölgenizi durulayın.Mor şampuan kullanmamızın sebebi oluşabilecek turunculuğu önlemek ki işe de yarıyor.Bu uygulamadan sonra kaşlarınızın renginin 2-3 ton açıldığını fark edeceksiniz.Benim kendi kaş rengim koyu ve bu işlemle güzel bir ton oluştu.Görünümünü çok beğendim.Kaşlarımın rengini açmak istediğimde hep bu yöntemi deniyorum.Oldukça pratik ve etkili bir uygulama.Uyarımı da yapayım.Kaşlarınızda yada kaş çevrenizde hassasiyet, egzama, sivilcelenme varsa bu yöntemi kullanmayın.Ciltte hafif yanma hissi yapıyor.Bu his çok olursa mutlaka bol suyla durulayın.



Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Güzel bir bilgi...Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  2. yani herkes masum görüntü istiyo de miii :)

    YanıtlaSil
  3. Sert bakmayı seviyorum :)) Şimdiye kadar kaş rengimi açmayı hiç düşünmemiştim. Denesem mi diye aklıma girdi şimdi. Mor şampuanı hali hazırda saçlarım için ayda birkaç kez kullanıyorum. Sonuçtan memnunum.
    Bilgilendirme için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil