8x4 DREAM LIKE A UNICORN DEODORANT İNCELEME YAZISI🦄

 


Deodorant seçiminde genellikle belli markaları ve özellikle pudralı kokulara sahip ürünleri tercih ediyorum.8x4 de bir dönem sıkça ürününü aldığım bir markaydı.Hayvan deneyleri yapıp yapmadığını bilemediğimden aldığım son ürünü bu yazımda anlatacağım Dream Like a Unicorn Deodorantı oldu.8x4'ün ürünlerini hem etki olarak hem de koku olarak çok beğeniyorum.Bir de koku çeşidi de oldukça fazla.Deney yapmadığından emin olsam ürünlerini almaya devam ederdim.Şimdi bu yazımda bahsedeceğim çeşidine bakalım.



"Pembe bulutun hemen arkasında, her yerde sevgi ile parlayan sevimli bir unicorn yaşar.Unicorn aşkının dozunu fazla kaçırmayın.Mis gibi kokan ylang ylang ve sümbül ile kendinizi şımartın.48 saat güvenilir deodorant koruması.Pudrasız, leke bırakmaz."Ürün üzerinde bulunan açıklamalar bu şekilde.Sınırlı Üretim olarak geçen bir ürün ama hala satışı var mı bilemiyorum.Tasarımı çok şirin, üzerinde çok tatlı bir unicorn çizimi var.Bu bir seri diye hatırlıyorum.Değişik çeşitleri de vardı, ben unicorn olanı almayı tercih etmiştim.Az bir sıkımda bile oldukça yoğun ürün çıkıyor.Anında kokusunu yayıyor.Ürün özelliklerinde de belirttiği gibi leke, beyazlık bırakmıyor.Sıktığınızda pudralı gibi dursa da pudralı ürünler gibi ağırlık yapmıyor.Ürünü terleme öncesinde sıktığınızda ter kokusunu neredeyse %100 önlüyor ve ıslaklık oluşumunu da önlüyor.Terleme sonrasında sıkıldığında ise oluşan ter kokusunu tamamen örtüp kendi kokusunu yayıyor.Çok yoğun ter problemim yok ama bunlar üründe fark ettiğim özellikler oldu.Yoğun ter probleminde de başarılı olabileceğini düşünüyorum.Çünkü kendi kokusunu yayması da oldukça başarılı.Ürün ylang ylang, bergamot ve sümbül kokularının karışımına sahip.Çok hoş, temiz, pudralı ve çiçekli bir kokuya sahip.Ben kokusunu çok beğendim.Yoğunluğu ve kalıcılığı da başarılı olduğundan parfüm olarak bile kullanılabileceğini düşünüyorum.Hatta ürün özelliklerinde bahsettiği gibi 48 saat kendi kokusunu koruyor.Ürünü çok beğendim.Şu an üretimi devam etmiyorsa bile aynı kokulara sahip bir ürünü varsa bakılabilir.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Daha önce bir 8x4 ürününün yazısını yazdığımda, markanın hayvanlar üzerinde deney yapmadığına dair bilgi bulmuşum ama tekrar araştırdığımda hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadıklarına dair kesin bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. 8*4'ü severim, bazı deodorantlarını kullandım. Buna da bakayım :)

    YanıtlaSil
  2. Tasarımını ne kadar güzel yapmışlar, ilgi çekiyor hemen:))) Görmedim hiç kozmetik satan yerlerde, denk gelmedim. Çiçekli kokular genelde güzel oluyor, hafif oldukları için seviyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tasarımı gerçekten çok şirin.Bir ara seri olarak çıkmıştı ama şu an satışta mı bilemiyorum

      Sil
  3. markayı seviyom unikornu da peki tenk yuu :)

    YanıtlaSil