MCVITIES ÇİKOLATA KAPLAMALI TAM BUĞDAYLI BİSKÜVİ ATIŞTIRMALIK TADIM YAZISI🍫

 


Blogda genellikle kozmetik paylaşımları yapsam da itiraf edeyim en sevdiğim şey makyaj ürünlerim değil.Kozmetikten daha çok sevdiğim şey kesinlikle çikolatalar.Çikolatanın varlığı bana gerçekten mutluluk veriyor.Güne çikolatayla başlayabilirim, yemek niyetine yiyebilirim, gün boyu yesem sıkılmam.Bu artık bağımlılık oluyor ama çikolata yemeyi seviyorum ve bu konuda yapabileceğim bir şey yok.Çikolatanın her türlüsünü denemeyi seviyorum ama en sevdiğim türü sütlü çikolatalar.E bu kadar çikolatadan bahsettim, bu yazının da konusunun bir çikolata yazısı olduğunu söylememe gerek yok.Ürünü incelemeye başlayalım.



Mcvities'i illa ki duymuşsunuzdur.İngiltere'nin meşhur bisküvi markalarından biri.Özellikle karamelli bisküvisi çok meşhur ve Lotus'a muadil olabilecek bir lezzete sahip.Markanın uzun zamandır da Ülker bünyesinde ülkemizde birçok ürünü satışta ama son zamanlarda adını daha sık duyar olduk.Sebebi de ürün çeşitliliğini artırmaları ve reklamını yapmaları.Özellikle son dönemde satışa sundukları Mcvities bisküvi ezmesi ve Mcvitiesli Ülker Çikolatalı Gofret efsane güzel olmuş.İkisinden de ne kadar tükettim bilemiyorum.Bugün bahsedeceğim ürünü ise sütlü çikolata kaplı top şeklinde tam buğday bisküvilerinden oluşan minik atıştırmalıkları.Çikolatayı sade olarak tüketmeyi de seviyorum ama gofret, bisküvi gibi karışımlara da hayır diyemiyorum.Özellikle çikolata kaplamalı bisküviler gerçekten çok güzel oluyor.Bu ürünü aldığımda da beğeneceğimden tamemen emindim ve öyle de oldu.Sütlü çikolatayı bittere göre daha çok sevdiğimden ürünün çikolata kaplamasını beğendim.Çikolatasının tadı gerçekten çok güzeldi.Özellikle benim gibi Ülker'in sütlü çikolatasını seviyorsanız bunun tadını da beğenirsiniz.İçindeki bisküvisi de taze ve kıtır kıtır.Tam buğdaylı olması bir nebze iyi olmuş.Atıştırmalık olarak tercih edildiğinde yediğim diğer yüksek kaloriye ve şekere sahip ürünlere nazaran daha masum kalıyor.Hafif ama tatlı ihtiyacını da gideren bir atıştırmalık.Hem çikolatanın hem de bisküvinin tadı tam kararında.Çay ve kahve yanına yenebilecek hem hafif hem de lezzetli bir atıştırmalık.Başarılı olmuş.Bu arada şu zamana kadar beni hayal kırıklığına uğratan bir tane Mcvities ürünü olmadı.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu tür çikolatalı atıştırmalıklar gün ortasında çok güzel oluyor. Bu markanın çikolatasını da özellikle beğeniyorum. 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hem lezzetli hem de atıştırma için ideal oluyor:)

      Sil
  2. bundan denememişim hemen denerim :)

    YanıtlaSil