PASTEL SHOW YOUR JOY LIQUID BLUSH | LİKİT ALLIK İNCELEME YAZISI🎈


Likit allık modası başladığından beri birçok markadan çeşit çeşit ürünler piyasaya sunuldu.Aşırı pratik ve etkileri de son moda trendlerine uyduğundan çok sık tercih edilen bir ürün türü oldu.Kullanması pratik olduğundan hızla yapılan makyajlarda, duruşundan dolayı da birçok makyaja yakışabilecek bir ürün.Likit allıklar moda olduğu dönemlerde Pastel'den de bu kategoride bir ürün çıktı piyasaya.Show Your Joy adıyla birçok renge sahip likit allıklar var bu koleksiyonda.Ben de bu yazımda bu allıklardan bahsedeceğim.



Ürün çok şirin bir paketlemeye sahip.Tasarımı da lip gloss gibi yapılmış.Ürünü bir sünger aplikatör yardımıyla alıyorsunuz.Yapısı likit olarak geçiyor.Çok ince gloss gibi bir yapıya sahip.Dağıttıkça bu yapı daha da hafifliyor ve ciltte ağırlık yapmıyor.Uygulama işlemini tamamladıktan sonra hafif nemli bir yapıda kalıyor.Bu da cilde nemli ve hafif parlak bir görüntü katıyor.Cilde kattığı bu etki cildi daha sağlıklı gösteriyor.Ciltte duruşları gerçekten çok hoş.Pigmentasyonları güzel.Renk vermesi tam kararında diyebilirim.Ne çok az ne de kontrol edilemeyecek kadar fazla.Çok doğal bir görüntü sağlıyor.Ürünü birkaç yöntemle uygulamayı denedim.Süngerle uygulamada eşit dağıtılabilse bile rengi çok azalıyor.Fırçayla uygulamada hem dağıtması kolay hem de güzel renk veriyor.Ama en güzel sonuç alabilme yöntemi elle uygulama.Bu yöntemle hem çok güzel ve eşit bir şekilde dağıtabiliyorsunuz hem de renkte çok fazla eksilme olmuyor.Bu şekilde uygulama sonrasında daha güzel duruyor.Allığın kalıcılığı ise güzel.Bu allıkları çok çok çok beğendim.Favori ürünlerimden oldu.Hem pratikler hem de duruşları çok güzel.Doğal görünüm sağlayan allık arıyorsanız bu allıkları önerebilirim.Pastel'in ürettiği en başarılı ürünlerden.Allıkların bende olan renklerine de bakalım.



52- Koyu ve çok hoş bir tona sahip kırmızı renkte.Yanaklara hoş bir kırmızılık veriyor.Sanki güneşten yanmışsınız kızarıklığı gibi duruyor🤭

53- İçinde ışıltılar bulunan, kahve alt tonlu bir turuncu renge sahip.Çok doğal durduğundan sade makyajlarla tercih edilebilir.

57- Yine içerisinde çok hafif ışıltı barındıran bir kiremit rengi.Bu renk ve tonlarda kozmetik ürünlerini çok sevdiğimden bu rengi de beğendim.

Pastel, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Kardeşim almıştı ben de onda görüp beğenmiştim:) Sanırım ondaki 53 numara:) Bende krem allığı var Pastel'in, o da oldukça güzel:) Likit allıklar daha kullanışlı sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem allıklarını da çok merak ediyorum bayağı seviliyor:)

      Sil
  2. 52 numarasını kullanıyorum çok severek, kalıcılığı da çok güzel. Geçen gün 53 numarasını aldım ama kalıcılığı 52 kadar güçlü değil :c hemen uçtu gitti rengi. Pastelin krem allığını da kullanıyorum, kırmızı olanı çok çok güzel, pembe olanı biraz simli o da uçup gidiyor.. Favorim şimdilik kırmızı krem allık, sonra likit kırmızı Pastel bu kırmızı tonlarını iyi tutturuyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım kırmızı tonunun daha yoğun olmasından kaynaklı:)

      Sil
  3. hımmm ivit cazip görünüyorlar :)

    YanıtlaSil