RITUEL DE BEAUTE 3D YÜZ MASKESİ İNCELEME YAZISI🤍

 


Hazır kağıt maskeler cilt bakımı yaparken oldukça pratik ve etkili oluyorlar.Birçok markadan farklı çeşitte bulabileceğimiz kağıt maskeler mevcut.Ben kağıt maskeleri ilk keşfettiğim zamanlarda genellikle Kore ürünü olanları kullanıyordum.Daha sonra ülkemizdeki markalar da üretmeye başlayınca onları da denedim.Gerçi bunların çoğu da Kore yapımı oluyor.Türk markası olan ve pek çok çeşitte kağıt maske satışı olan Rituel de Beaute'nin ürünlerini de sıkça kullanıyorum.Bu yazımda markanın 3D Yüz Maskesi'ni anlatacağım.



Arbutin ve E vitaminli hücre yenileyici ve canlandırıcı özel formüle sahip.Yüz hatlarınızı tamamen saran, 3 boyutlu özel dizayn.Tüm cilt tiplerinde gözle görülür berraklık ve temizlik sağlar.Maske 3D tasarımına sahip olduğundan oldukça büyük.Tüm yüzü sarmanın yanında çene kısmını da boyna kadar hatta boynun bir kısmını da sarıyor.Yüze sağladığı etkileri bu kısımlara da sağlıyor.Bazı kağıt maskeler cilde tam oturmuyor yada küçük geliyor.Şekli açısından maskeyi beğendim.Maskenin kumaşı kalın ve dayanıklı.Cildi yormuyor.Serumu yoğun ve fazla.Bu serum cilde bayağı etki ediyor ve cildi içerden ve dışardan besliyor.Cildi hem içerden hem de dışardan çok çok iyi nemlendiriyor.Güzel, nemli bir his bırakıyor.Cilde parlak, nemli ve sağlıklı bir görüntü kazandırıyor.Etkileri de uzun süre ciltte kalıyor.Hem şeklinden dolayı hem de etkileri, bu etkilerin uzun süre ciltte kalıcı olmasından dolayı maskeyi çok beğendim.Rituel de Beaute uygun fiyatlı ve oldukça başarılı etkiye sahip kağıt maskeleri bulunan bir marka.Ara sıra Bim'e geliyor, bunun dışında Tedi'de de satılıyor diye biliyorum.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Rituel de Beaute, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar