SABAH RUTİNİM🌞


Herkese merhaba~

Rutin içerikleri, okumayı ve izlemeyi sevdiklerim arasında.Daha önce blogda farklı rutinlerimi paylamıştım.Özellikle sabah ve akşam rutini içeriklerini okumayı daha çok seviyorum.Bu rutinleri paylaşanlar gündüz yada gece insanıyım diye de kendilerinden bahsediyorlar.Ben gündüz insanıyım ve işlerimi gün içinde yapmayı, günden ve güneşten faydalanmayı seviyorum.Genellikle her gün yaptığım düzenli sayılabilecek de bir sabah rutinim var.Bu yazımda sizlere bundan bahsetmek istedim.


Günü ve gün ışığını sevdiğimden ne erken ne de geç kalkıyorum.Aslında gündüz insanıyım diyenler genellikle gün doğumundan önce kalkıyor ama o vakitler ve karanlık hava benim açımdan verimli olmadığından genellikle gün doğumundan sonra kalkmayı tercih ediyorum.Ama Ramazan ayı girdiğinden beri tabii ki çok daha erken kalkıyorum.Ramazan ayı içerisinde olduğumuzdan da son zamanlardaki sabah rutinimden bahsedeceğim.


Güne saat sabah 4'te başlıyorum.Uyanmam çok şükür pek sorun olmuyor.Ramazan dışında olsa bu saatlerde kalkamam herhalde.Genellikle sahuru ben hazırladığımdan hemen mutfağa girip çay koyuyorum.Sahurda da genellikle kahvaltılık yemeyi sevdiğimizden kahvaltılık hazırlıyorum.Çaysız asla olmuyor.Sadece Ramazan'a özel değil diğer günlerde de güne hemen çay koyarak başlıyorum.Sabah çay içerek güne başlamayı seviyorum.


Sahuru yapıp bitirdikten sonra dişlerimi fırçalayıp su içme faslına geçiyorum.Daha sona ise sofrayı toplamaya ve bulaşıkları yerleştirmeye girişiyorum.Uykulu olunca pek çekilmiyor ama mutfak toplu olmazsa da içim rahat etmiyor.





Bulaşıkları da yerleştirdikten sonra namaza kadar ya dinleniyorum yada televizyonda sahur programı  izliyorum.Zaten çok az bir vakit kalmış oluyor.


Ezan okununca da namazı kılıyorum ve sonra uyuyorum.Ramazan ayında sabah  rutinim ikiye bölünmüş oluyor.Bu şekilde herhangi bir sorun olmuyor aksine rahat oluyor.Uykumu almış oluyorum.Sabaha kadar uyuduktan sonra da kalan rutinime devam ediyorum.


Ramazan ayında sabah biraz daha geç kalkıyorum.Bu konuda kendimi sıkmamaya çalışıyorum ama diğer zamanlarda daha erken kalkmaya çalıyorum.Dediğim gibi günden ne kadar faydalanırsam o kadar iyi oluyor.Neyse efendim sabah kalkınca uyanır uyanmaz kedimin kum temizliğini hallediyorum.Bu tabii ki evcil hayvan sahiplerinin rutininin olmazsa olmazı.Genellikle sabah temizliyorum ama arada ün içinde yada akşam da temizlediğim oluyor.


Ve son olarak okuyacağım kitapların başına geçiyorum.Çekeceğim tesbihleri ve okumalarımı da sabah yapmayı seviyorum.Ve bu şekilde güne başlıyorum.

Benim sabah rutinim bu şekilde.Ramazan ayına özel bir rutin yazısı olmuş oldu.Umarım keyifle okumuşsunuzdur:)

Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. Muhteşem bir gün olmuş. Özellikle de sabah kalkınca her şey halloluyor. 😅😅😅

    YanıtlaSil
  2. Rutinsiz bir hayat düşünülemez😊👍

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli bir yazı olmuş:))) Ben o kadar erken kalkamıyorum:( 9'da kalkıyorum genelde, sonrasında biraz telefon, instagramla uğraşıyorum. Ondan sonra da cilt temizliğim vaktimi alıyor, bu aralar yaşadığım sorundan dolayı biraz daha fazla ilgileniyorum. Biraz etrafı toplayıp, bilgisayarımın başına oturuyorum, bloğumu açıyorum:)))) Benim günüm bu şekilde başlıyor:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 9 erken bence🤭Ben de uyandığımda sosyal medyada vakit geçiriyorum bazen ama bu alışkanlığı bayağı bir azalttım.Senin rutinin de çok güzel:)

      Sil
  4. Selamlar :) Ramazan ayında rutinler değişiyor ama kısa zamanda da alışılıyor. :) Keyifle okuduğum bir yazı oldu, hayırlı Ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle öyle:)Size de hayırlı Ramazanlar:)

      Sil
  5. çok keyifle okudum. maşallah sana. hem verimli hem keyifli yaşıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rutin işini seviyorum ondan diyelim:)Teşekkür ederim:)

      Sil
  6. ne güzel bir rutin oluşturmuşsunuz sade ve hoş bazı şeyler basit olmalı zoraki rutinlerden uzak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle:)Zorlayıcı rutinleri sevmiyorum pek:)

      Sil
  7. Keyifle okudum yazınızı. Ben de gündüz insanıyım. :)
    Oruç ibadetinizi Allah kabul etsin. Hayırlı ramazanlar diliyorum size. Mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
  8. 4'te başlayabilsem keşke ben de güne :(

    YanıtlaSil
  9. çok severek okudum bende rutin vloglarını videolarını çok severek izliyoruz. sizin yazınızı da zevkle okudum.

    YanıtlaSil