FIRST TIME UP LIGHT HIGHLIGHTER İNCELEME YAZISI✨

 


Merhaba~

Uzun bir aranın ardından ürün yorum yazısı paylaşacağım bugün.Aydınlatıcı günlük makyajımda sık kullandığım bir ürün değil.Çok nadir kullansam da aydınlatıcı seçerken daha doğal ve bol yansımaya sahip olanları kullanmayı tercih ediyorum.Özel ve farklı makyajlar yaptığımda tabii ki daha değişik etkilere sahip aydınlatıcılar kullanmayı seviyorum.Bu yazımda, denemiş olduğum aydınlatıcılardan biri olan First Time markasının Up Light Highlighterı'nı anlatacağım.



Toz yapıda bir aydınlatıcı.İnce ve yumuşacık bir yapıya sahip.Kolay dağıtılabilen bir yapıda.Fırayla kolayca uygulanıp dağıtılabiliyor.Yalnız fırçaya alırken biraz tozutuyor.Elle uygulaması ve dağıtması ise biraz zor.Özellikle dağıtmak çok zor oluyor.Uygulama sonrasında yansıma şeklinde doğal aydınlık bir görüntü veriyor.İçindeki ışıltılar küçük olduğundan ilk uygulandığı zaman sim sim değil de yansıma gibi duruyor.Cilde daha çok nemliymiş gibi parlak bir görünüm veriyor.Ama zamanla ürün azalıyor ve sadece simli görüntü kalıyor.Özellikle çok ışıklı ortamda bu simler bayağı belli oluyor.Yani kalıcılığı çok başarılı değil.Genellikle toz aydınlatıcılarda rastlanan bir problem.Ben yine de ilk verdiği görüntüyü sevdiğimden ürünü de beğendim.Pigmentasyonu çok iyi.En azından ilk uygulandığı zaman renk ve ışıltı verme açısından başarılı.Oldukça büyük ve uzun süre gidiyor.Paraben içermiyor.Kalıcılığı başarısız olsa da verdiği görüntü hoş bence.Uygun fiyatlı başarılı aydınlatıcılar arasında diyebilirim.


Ürünün bendeki rengi;

02- Sarı alt tonlu açık bir bej rengi.Ciltte çok doğal duruyor.Özellikle açık tenliler için güzel bir renk.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

First Time markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. pekiiii olumlu düşünceler :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ürüne benziyor. Deneyip paylaştığınız için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. güzel bir ürünmüş. makyajı birkaç sene oldu bıraktım yoksa alternatif olarak düşünülebilirdi:) gerçekten doğal ve belirgin duruyor.

    YanıtlaSil
  4. Hiç makyaj yapmadığım için kullanmadığım bir ürün:) Duruşu gerçekten çok doğalmış:)

    YanıtlaSil