MUMUSO ALOE CLEANSING FOAM İNCELEME YAZISI🧼


Mumuso markası ülkemizde uygun fiyata bulabileceğimiz Kore, Japon, Çin yapımı ürünlerin satışı olan bir mağaza.Ben Daiso hayranı biri olarak ülkemizde Daiso'ya benzer bir mağaza açılmasına çok sevindim.Ürünlerine baktığımda da gerçekten çok hoş şeyler olduğunu fark ettim.Kendim mağazayı görme fırsatım olmadı ama ürünleri Cherijamu tarafından hediye gelmişti ve markayı bu şekilde tanıma fırsatım oldu.Denediğim ürünlerinden biri de Aloe Cleansing Foam'du ve bu yazımda sizlere bu ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.



%80 aloe vera içeriğine sahip temizleme köpüğü.Aloe içeriği açısından oldukça zengin.İrite etmeyen ve yumuşak formülle üretilmiş.Yoğun ve saf köpükle cildi nazikçe temizler.Ciltteki yağı, kiri ve kalıntıları etkili biçimde arındırır.Gözenek tıkanıklıklarını temizlediğinden akneye meyilli ciltlere iyi gelir.Ürün temizleme köpüğü olarak geçiyor ama bizim bildiğimiz hafif yapılı köpük değil bu.Kore markalarının ürettiği temizleme köpükleri, yoğunlaştırılmış köpük yapıda oluyor.Bu tarz ürünleri cildi ıslatıp üzerine uygulayarak yada elinizde ıslataral uyguladığınızda köpüklü bir yapıya dönüşüyor.Bu ürünün de yapısı yoğun ve kremsi.Islatarak kullanıldığında hafif ve cildi yormayan bir yapıya dönüşecek şekilde tasarlanmış.Bir de elastik bir yapıya sahip.Kolayca köpük yapıya dönüşüyor.Ürün cildi çok güzel temizliyor.Cilt yüzeyindeki ve yüzeye yakın kirleri temizlemede oldukça etkili.Durulama sonrasında cildi tertemiz ve yumuşacık yapıyor.Günlük cilt temizliği için de uygun, makyaj kalıntılarını temizlemek için de kullanılabilir.Kullandığım süre boyunca sivilcelenme yaşamadım.Bu da makyaj kalıntılarını ve gözenekleri başarılı şekilde temizlediğini gösteriyor.Ciltteki yağı tamamen almıyor, yağlı da bırakmıyor ama cildi kurutmayacak şekilde yağdan arındırıyor diyebilirim.Genellikle bu tarz temizleme ürünlerinde cildi kurutma ve durulama sonrası gergin his bırakma problemi olur.Bu üründe böyle bir problem yaşamadım.Yani ciltteki nemi azaltmadığını söyleyebilirim.Bunun dışında cildi hafif yatıştırıyor.Bir de ürünün kokusu da güzel.Genellikle aloe vera içerikli ürünler benim cildime iyi gelmez ama bu ürünle cildim bayağı iyi anlaştı.Hatta beğendiğim cilt bakım ürünleri arasında yerini aldı.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Mumuso markası hayvanlar üzerinde deney yapan kısımda yer alıyor.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Markayı duydum ama ürünlerini hiç bilmiyorum:) Hayvanlar üstünde deney yapan markalardan uzak duruyorum elimden geldiğince:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle.Bunlar deney yapmayan markalara geçmeden önce elimde bulunan ürünlerden.

      Sil