NESTLE AFTER EIGHT ÇİKOLATA YORUMLARIM🍫


Sevgili okur, bloggerınız bir çikolata bağımlısı😄Şaka yapar gibi oldu ama öyleyim.Çikolatayı inanılmaz çok seviyorum ve bir gün az bile olsa yemeden duramıyorum.Bu bende çocukluktan kalan bir alışkanlık.O zamanlar çok yiyemezdim tabii.Şimdi de çok yememem gerek gerçi ama maalesef bazen aşırıya kaçabiliyor bu çikolata sevgim.E bu kadar çok çikolata yiyorken çeşitli ve farklı çikolata denemeyi de sevdiğimi söylememe gerek yok herhalde.Aslında sürekli yediğim belli çikolatalar var ama yeni çıkan çikolataları da deniyorum.Bu yazımda da oldukça popüler olan After Eight çikolata hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım sizlerle.



Efendim bu After Eight çikolataları Nestle bünyesinde üretilen meşhur naneli çikolatalar.Daha önce çok kez duymuştum, çok eskiden denemiş de olabilirim diye hatırlıyorum ama tadını unutunca ve indirimde de denk gelince tekrar aldım.Benim aldığım sınırlı dizayn üretimiymiş.Alırken dikkat etmemiştim ama gerçekten dışındaki paketi de çikolataların paketleri de çok şık tasarıma sahip.Üşenmemişler ve çikolataları da ayrı ayrı paketlemişler🤭İçerisinde 24 adet çikolata var.Çikolatalar ince ve kare şeklinde.Aslında paketleme açıdan hediyelik olarak da alınabilir bu çikolatalar.Tadını yorumlayayım.Ben çikolatayı aldığım zaman bazen koklamayı seviyorum.Tadı gibi kokusu bile mutluluk veriyor bana.Bu çikolatayı kokladığımda çok yoğun olmasa da hafifçikolata kokusu geliyordu ama benim açımdan çok iştah açıcı bir koku değildi.Çikolataların kaplaması bitter ve içinde bayağı çok ve yoğun naneli dolgu var.Yediğinizde yoğun bir bitter tadı gelmiyor.Çikolata ve nane tadı aynı anda geliyor.Çok değişik bir tada sahip.Çikolata seven biri olarak, çikolatada en sevmediğim ve çikolataya hiç yakıştırmasıdım aroma nane aromasıdır.Bundan önce de naneli çikolata deneyip beğenmediğimi hatırlıyorum.Daha farklı ve güzel olur diye almıştım ama bana uygun bir tat olmadığını anladım.Zaten After Eight de bana naneli çikolatayı sevdirmediyse hiçbir marka sevdiremez herhalde😄Yalnız bu nane-çikolata ikilisini çok sevenler de var tabii.Hatta Tale of the Nine Taled'de Lee Yeon'u bol bol naneli çikolatalı dondurma yerken görmüştük🤭 Eğer siz de çikolatada nane aromasını seviyorsanız bence sevebileceğiniz bir ürün olur bu.Çünkü nane dolgusu ve kakao oranı fazla bir çikolata.Ben sadece nane aromasını sevmediğimden yiyemedim ürünü.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. bunu çok severim yaa çay ile kahve ile :)

    YanıtlaSil
  2. Çikolatayla aram iyi değil. Kırk yıl yemesem aklıma gelmez. Halbuki çocuklar için evde de bulundururum. :)
    Nane aromalı çikolatayı da denemedim.
    Paylaşım için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de evdeki çikolata stoğunu anında eritenlerdenim😄

      Sil
  3. Çikolata sevilmez mi?:)))) Ben de aşırı seviyorum ama nane aromalı çikolata sevmem hiç:)

    YanıtlaSil