GOLDEN ROSE PRESTIGE RENKLİ MASCARA İNCELEME YAZISI💜

 


Son zamanlarda renkli rimellere sardım.Eskiden de kullanmayı severdim ama uzun bir ara verdim ve bir süredir siyah rimel kullanıyorum.Son dönemlerde ise tekrar renkli rimel kullanmaya başladım.Makyaj koleksiyonumda birkaç tane vardı ama yeni çıkan ve ilgimi çeken birkaç yeni renkli rimel buldum ve renkli rimel koleksiyonuma ekledim.Bunlardan biri birkaç hafta önce Bim indirimine gelen Golden Rose'un Prestige Renkli Maskarası.Bu yazımda size bu rimel hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.



Oldukça şık ve sade tasarıma sahip bir rimel.Bim indirimine gelen bir üründü ve iki renk getirmişlerdi.Biri pembe ve diğeri de mordu.Mor rimel almak uzun zamandır aklımda olduğundan ben mor olanı almayı tercih ettim.Bir ara pembeyi alırsam onu da bu yazıya eklerim.Rimelin özelliklerine bakalım.Fırçası plastik değil kıl.Kısa kıllı bir fırçaya sahip.Bu tarz fırçaya sahip rimeller benim kirpiklerimi çok iyi taramıyor.Bu rimel de aynı şekilde tarama konusunda çok başarılı değildi.Fırçası çok yoğunlaştırıcı ve uzatıcı etkiye sahip değil.Hacim vermiyor yani.Ben, daha belirgin hale gelmesi için kirpik diplerimden başlayarak zikzak hareketlerle uyguluyorum.Bu şekilde kirpiklerde daha belirgin hale geliyor.İçerisinde yoğun ürün bulunuyor.Pigmentasyonu da iyi.Koyu renk kirpiklerde bile rengi belli edecek yoğunluğa sahip.Ben sadece renk tamamen belli olsun diye fırçadaki fazla ürünü kirpiklere sürüp rimeli bu işlemden sonra uyguluyorum.Daha yoğun renk istersem iki kat uygulama da yapıyorum.Böyle daha yoğun renk veriyor ve daha hacimli görünüm sağlıyor.Rimel alt kirpiklere uygulandığında hem renk verme hem belirginleştirme açısından tek uygulamada başarılı değil.Biraz uğraşmak gerekiyor.Bu şekilde uygulamadan sonra rimel alt kirpikleri biraz daha uzun hale getiriyor ama rengini çok belli etmiyor.Rimelin kalıcılığı ise başarılı.Tüm gün göz altına çok fazla akma yapmadan duruyor.


Ürünün bendeki rengi;

Purple- İçinde minik ışıltılar bulunan çok hoş bir koyu lila rengi.Fırçada mor gibi duruyor ama uyguladıktan sonra çok güzel bir lila rengine dönüşüyor.Çok beğendim bu rengi.Kirpiklerde çok hoş duruyor.


Golden Rose, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.


Bu yazı işbirliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Şu sıra maskara kullanamasam da aklımda bulunsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden Rose'un rimelleri başarılı oluyor genellikle.

      Sil
  2. herşeyin lila sına bayılırım, pekii tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Lise yıllarında mavi renkli rimele çok özenmiştim, alıp kullanmıştım:) Siyah rimel daha çok seviyorum:) Rimel en sevdiğim makyaj malzemesi:) Aklımda Essence markasının rimeli var, almadım henüz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkliler de arada değişiklik için güzel oluyor:)

      Sil