MUMUSO HAPPY RICH AND GENTLE CLEANSING FOAM İNCELEME YAZISI🙂


Cilt temizleme ürünü deyince aklımıza jel, yağ yada katı sabun formdaki ürünler geliyor.Kore cilt bakım ürünlerini ilk denediğim dönemlerde cleansing foam diye geçen yüz temizleme ürünleriyle tanıştım.Yüz temizleme köpüğü diye adlandırılan bu temizleme ürünlerinin yapısı yoğunlaştırılmış köpük şeklinde.İlk kez bu ürünlerle tanıştığımda yapı olarak çok orijinal gelmişti ve hoşuma da gitmişti.Kore cilt bakım ürünleri arasında bu formda birçok ürüne rastlamak mümkün.Bu yazımda da sizlere bir Kore markası olan Mumuso'nun Happy Rich and Gentle yüz temizleme köpüğünü anlatacağım.



Yoğun yapılı ve nazikçe temizleyen, amino asit açısından zengin içeriğe sahip yüz temizleme köpüğü.Cildinizi temizler, amino asitler yardımıyla cildinizi yenilemeye yardımcı olur.Cildi besleyici özelliğe sahip.Cildi tahriş etmez.Kuru ve olgun cilde uygun cilt temizleme sabununu elinizde köpürtün ve 1-2 dakika masaj yaptıktan sonra bol su ile durulayın.Yapısı oldukça yoğun bir temizleme köpüğü.Ciltte çok güzel köpürüyor ve nazik bir şekilde temizliyor.Temizlerken cildi yormuyor.Temizleme konusunda başarılı.Cildi çok güzel temizliyor ve arındırıyor.Yalnız gözenekleri çok fazla derinlemesine temizlemiyor.Daha çok cilt yüzeyindeki kirleri, makyaj kalıntılarını güzel temizliyor.Kullandığım süre boyunca cilt yüzeyindeki makyaj kalıntılarını güzel temizlediğini fark ettim.Fakat cilt altındaki kalıntılara ulaşıp temizlemiyor maalesef.Bu da ürünü kullandığım süreçte cildimde siyah ve beyaz nokta oluşmasına sebep oldu.Ayrıca çok ağır ve suya dayanıklı makyaj kalıntısını temizlemede de çok başarılı değil.Bu yapıdaki sabunlarda durulama sonrasında cildi kurutma problemi oluyor.Mumuso Happy Foam'da da bu problemi yaşadım.Duruladıktan sonra ve hatta sonrasında bile cildimi bayağı kuruttu ve gerdi.O gıcır gıcır temiz his güzel ama bu üründe biraz fazla ve cildi gerçekten çok kurutuyor.Ardından hemen nemlendirici kullanmak gerekiyor.Ama bu özelliği cildi fazla yağdan arındırma konusunda artı da sağlıyor.Bu sabun da ciltteki yağı arındırma konusunda çok başarılı.Benim sabah uyandığımda cildim yağlanır ve bu ürünü kullandığım süreçte ürünü gece kullandığımda sabah cildimde yağlanma yaşamadım.Son olarak ürünün kokusu limonlu gibi ama bayağı asidik kokuyor.Bu ürün bence daha çok yağlı ciltler için.Benim cildim karma-yağlı olmasına rağmen cildimi çok kuruttuğundan ürünü sevemedim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.




Mumuso, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Kuru cilde sahip biri olarak sanırım bana uygun değil bu ürün. :)
    Paylaşım ve anlatımınıza çok teşekkür ediyorum. Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  2. pekiii kore ürünlerini seviyon seeen :)

    YanıtlaSil
  3. Ambalajın tatlılığı:)))

    YanıtlaSil