NYX WICKED LIPPIE İNCELEME YAZISI💚


NYX kozmetik markası oldukça popüler ve sıkça yeni ürün çıkaran bir marka.Günlük makyaja uygun ürünler tasarlamanın yanında değişik, konsept, festival tarzı kullanıma uygun makyaj ürünleri de çıkaran bir marka.Ve bunlara kolaylıkla ulaşmayı da sağladığı için sevilen markalar arasında.Benim kozmetik yazılarımı takip ediyorsanız sıra dışı ürünler denemeyi sevdiğimi bilirsiniz.Tabii ki bu tarz ürünleri günlük kullanmak pek mümkün olmuyor fakat farklı makyaj denemeleri yaptığımda bu ürünleri kullanmayı çok seviyorum.Bu yazımda bahsedeceğim NYX Wicked Lippies rujlar da denemesi oldukça keyifli olan ürünlerdendi.Ürünün özelliklerine ve yorumlarıma bakalım.



Seri, günlük makyajlarda kullanılan tonların dışında farklı renklere ve metalik duruşa sahip stick rujlardan oluşuyor.Bu renkler gerçekten oldukça farklı,Seride beyaz, mavi, yeşil gibi daha çok konsept makyajlarına uygun renkler içeriyor.Hem metalik duruşu hem renklerin farklılığı açısından seriyi beğendim.Renkler arasında günlük kullanımda tercih edilebilecek birkaç ton var ama bendekiler pek günlük kullanıma uygun değil.Bana kalsa kullanırım tabii ama insanlar buna hazır değil😂Dediğim gibi festival tarzı makyajlara daha uygun renkler. Rujların yapısı yumuşacık ve orta yoğunlukta.Uygulaması kolay.Nemli yapıya sahip ve dudakları da nemlendirdiğini fark ettim.Aynı zamanda dudaktaki kuruluğu belli etmiyor.Nemli bitişli ve metalik duruşa sahip.Pigmentasyonu çok başarılı değil açıkçası.Bu konuda ürünü pek beğenemedim.Tek kat uyguladığınızda dudak rengini kapatmıyor.Kendi rengini tam vermiyor ve metalik duruşu da belirgin şekilde sağlamıyor.Bunun için birkaç kat üst üste uygulamak gerekiyor.Hatta bu uygulama sonrasında bile dudak rengi hafif belli oluyor.Kalıcılığı da çok zayıf.Ürün siliniyor, yoğun uygulamada ise dudağın belli bölgelerinde toplanma yapıyor.Ürün eğer ambalajdaki gibi tam rengini verseydi sevebilirdim ama pigmentasyonu zayıf maalesef.


Ürünün bendeki renkleri;

Scandalous (WIL02)- Çok çok güzel bir su yeşili.Denediğim renkler arasında bunu çok beğendim.Günlük makyajıma eklemek için az uygulayıp dağıtarak kullandım.Hafif koyu ve soluk durdu.Bu şekilde pek hoş durmadı.Bu rengi tam kullanınca daha hoş duruyor.

Envy (WIL12)- Çok hoş bir lacivert.Bunu da günlük kullanmak için az uygulayıp dağıttım.Soğuk tonlu açık mor bir renge dönüştü.Yine de çok kullanışlı bir renk değildi.Bu rengi tam uyguladığımda maalesef tam rengini vermedi.


Renklerin duruşu sırasıyla; Scandalous, Envy.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

NYX, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. isimleri renkleri dizaynı pek hoş da kullanımı o kadar değil diyon yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yapısı böyle olmasa ve bu renk rujlara alışkın olsak kullanılabilir:)

      Sil