WET N WILD HIGHLIGHTING GOLD BAR İNCELEME YAZISI⭐


Wet n Wild markasından birçok ürün denedim ve genellikle çoğundan da memnun kaldım.Bir ara uygun fiyatlı ve başarılı ürünler çıkaran markalar arasındaydı.Uzun zamandır markadan alışveriş yapmadığım için şu an fiyatlarını ve yeni ürünlerin performansını bilemiyorum ama eskiden beğendiğim markalar arasındaydı.Aydınlatıcıları da en çok beğenilen ürünlerindendi.Hem sürekli satışta olan hem de koleksiyon ürünü olarak çıkan birçok aydınlatıcısı, kullananların çoğu tarafından seviliyordu.Ben de markadan birkaç aydınlatıcı denemiştim.Bunlardan biri de Highlighting Gold Bar olarak geçen aydınlatıcısı ve bu yazımdan sizlere bu ürünü anlatacağım.



Ürün pırıltı, far ve aydınlatıcı olarak kullanıldığı için hepsi bir arada ürün olarak geçiyor.Gold bar olarak isim verildiğinden tasarımını da biraz altın külçesi gibi yapmışlar😄Aydınlatıcıya baktığımızda iki renk görüyoruz.Ürün üzerinde küçük bir kısma yıldız şekli verilmiş ve bu şekil içindeki renk ile diğer kalan kısımdaki renk farklı.Ayrı ayrı da karıştırılarak da kullanılabilecek tonlar.Bir de ürünün alt kısmında çekmece gibi açılan bölüme ayna koymuşlar.Bu aynanın hem boyu hem de kalitesi oldukça güzel.Tasarım olarak ürünü çok tatlı buldum.Gelelim ürünün yapısı ve duruşuna.Yapısı oldukça yumuşak bir aydınlatıcı.Bu kadar yumuşak yapıda olduğundan elimle uygulayıp dağıtmayı denedim ama biraz zor oldu.Bu şekilde uygulamada kolay ve eşit dağılmıyor pek.Fırçayla ise çok daha rahat uygulanıyor, kolay dağılıyor ve ürün daha eşit ve doğal duruyor.Pigmentasyonu orta diyebilirim.İlk uygulandığında renk belli olsa da aydınlatıcı olarak kullanırken ürünü dağıtmak gerektiğinden rengi dağıttıkça azalıyor.Cilde uygulanıp dağıtıldığında ise daha çok ışıltılı duruyor.Bunlar küçük sim sim duran ışıltı şeklinde.Zaten bol simli bir ürün.Doğal ve yansımalı durmuyor yani.Ürünü far olarak da denedim.Bu şekilde pigmentasyonu daha güzel.Sadece hem parmakla hem de fırçayla dağıtması biraz zor.Ama yine de göz makyajında hoş duruyor.Kalıcılığına da orta diyebilirim.Ürünün bendeki rengine bakalım bir de.


Holly Gold-Headed- İçerisinde iki renk olan bir ürün.Küçük yıldız şeklinde olan kısım koyu şeftali tonlu bir bronz renk.Bu rengi aydınlatıcı olarak kullanmak biraz zor hafif koyu olduğundan.Daha çok allık gibi duruyor.Diğer kalan kısımdaki renk ise çok hafif pembelik içeren açık altın rengi bir ton.Bu renk uygulandığında çok koyu durmuyor.İkisinin karışımı şeftali tonlu çok hoş bir koyu bej rengi.Bu renk aydınlatıcı olarak hoş bir renk ama daha çok bronz tene daha çok yakışacağını düşünüyorum.Yada yaz aylarında kullanılabilecek bir renk de diyebilirim.


İki rengin karışımının duruşu.


İki rengin ayrı duruşu.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Wet n Wild, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı işbirliği değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar