GOSH FOREVER MATT EYE SHADOW STICK İNCELEME YAZISI🤎


Gosh, ülkemizde satıştan çekilmeden önce uygun fiyatlı ve başarılı birçok ürünün satışı olduğu bir markaydı.Hatta Gratis'te satılıyordu.Açıkçası benim en beğendiğim uygun fiyatlı markalardandı ve bu markadan da alışveriş yapmayı seviyordum.Ülkemizde daha uzun süreli satışta olmasını dilerdim.Neyse efendim, o dönemler markanın ürünlerinden denemiş olduğum ürünler var.Bir kısmı hala kullanmayı en çok sevdiğim ürünlerdendir.Denemiş olduğum ürünlerinden biri de kalem farları ve bu yazımda size Gosh'ın Eye Shadow Sticklerinden bahsedeceğim..



Ürün, kalem far şeklinde.Asansörlü, çevrilerek açılan tasarıma sahip.Mat ve suya dayanıklı yapıya sahip.Bir ara kalem far almayı ve kullanmayı çok seviyordum.Bu ürünleri görünce de acayip hoşuma gitmişlerdi.Hem nude tonlarda renklere sahip bir seriydi hem de mat efektliydi.Genellikle kalem farlar ışıltılı olur, mat görünce değişik gelmişti ve beğenmiştim.Ürünün özelliklerine duruşuna bir bakalım.Yapısı acayip yumuşak ve kremsi.Göz kapağına uygulama yaparken cildi yormadan nazikçe sürülebiliyor.Kalem farı göz kapağına uyguladıktan sonra parmaklarınızla yada bir fırçayla dağıtıyorsunuz.İki türlü de çok kolay ve eşit bir şekilde dağıtılabiliyor.Yapısı yumuşak olduğundan yapışıp kalmıyor ve kolaylıkla dağıtılıyor.Dağıttıktan sonra farlar eşit ve gölge gibi duruyor.Bu görünüm de çok hoş ve doğal bir hava katıyor.Bu duruşu çok beğendim ben.Bir de mat bitişli olunca ayrı bir güzel duruyor.Ürünü dağıtmadan kullanmak biraz zor çünkü pigmentasyonu çok yüksek, tam renk veriyor.Bu şekilde kullanılınca daha çok göz kalemi etkisi veriyor.Kalıcılığı ise güzel.Ürün gün içinde akma yapmıyor.Ürün hem pratik hem de uygulama sonrasında duruşu çok güzel.En sevdiğim makyaj ürünlerimden.Renkleri de güzel ve doğal.Bende olan renklere de bir bakalım.


09 Nougat- Sıcak alt tonlu, sütlü kahverengi.Göz kapağında çok hoş ve gölgeli bir duruşu var.

11 Dark Brown- Tam acı kahve rengi.Siyaha yakın bir ton.Uygulandığında daha derin bir görüntü katıyor.


Renklerin duruşu sırasıyla Nougat ve Dark Brown.

Gosh, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar