SILVER SHINE WATERPROOF EYELINER GÖZ KALEMİ İNCELEME YAZISI⭐

 


Bir dönemin meşhur kozmetik ürünlerindendi göz kalemleri.Hatta o zamanlar renk renk kullanırdık.Benim de sıkça kullandığım ve sanırım ilk kullanmaya başladığım makyaj ürünlerinden biriydi.Trendi biraz geçmişte kalsa da bence her dönemin makyajında olan bir ürün.Sadece göz kalemi olarak değil eyeliner olarak da kullandığımız için makyaj ürünlerinin vazgeçilmezleri arasında olabilir.Bu yazımda incelemiş olduğum göz kalemlerinden biri olan Silver Shine markasının göz kalemini anlatacağım.



Suya dayanıklı göz kalemi olarak geçiyor.Tasarımı oldukça sade.Kalem traşla açılarak tazelenen bir ürün.Kalemin yapısı beni şaşırttı açıkçası.Bu  tarz ürünlerin yapısı genellikle sert olur ama bunun yapısı yumuşacık.Sürerken neredeyse krem gibi kayıyor ve göz çevresine zarar vermiyor.Hatta neredeyse kalem far kadar yumuşak diyebilirim.Bu konuda çok beğendim.Yapısı böyle yumuşak olunca fazla uygulanıp dağıtılarak far olarak bile kullanılabilir.Ürünün pigmentasyonu çok yüksek.Tek sürüşte bile rengini yoğun bir şekilde veriyor.Hatta dağıtarak kullandığınızda bile bayağı rengi kalıyor.Bu açıdan da başarılı.Ben ürünü genellikle göz kalemi olarak kullanıyorum.Göz kapağımın alt ve üst kısımlarının içine sürüyorum.Alt kısma ilk sürdüğünüz zaman çok hoş duruyor.Ama ürünün kalıcılığı çok zayıf olduğundan zamanla buradaki görüntü parça parça siliniyor ve göz altına akıyor.Hatta bu çok uzun bir süre bile değil.Bir saate göz altına bayağı bir akma ve bulaşma yapıyor ve panda gibi oluyor göz altları😄Suya dayanıklı olarak geçiyor ama öyle değil yani.Göz kapağımın üst iç kısmına kalem uygulamayı severim kirpik diplerim yoğun görünsün diye.Bu ürünü de denedim ama anında göz altıma geçti rengi.Bir de eyeliner olarak deneyeyim dedim.Eşit ve düz şekilde çekilmesi zor geldi, ben de dağıtarak eyeliner görüntüsü verdim ama ince ve düz bir eyeliner görüntüsü elde etmek çok zor bu ürünle.Yapı olarak beğensem de kalıcılığının zayıf olması açısından benim sıkça tercih edeceğim ürünlerden değil.


Kalemin bendeki rengi;

WE101- Mat, koyu bir siyah.Uygulandığında da tamamen mat ve simsiyah duruyor.Yoğun siyah bir görüntü katıyor.


Rengin duruşu.

Silver Shine markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Gençken göz kalemi çok kullanırdım. Son yıllarda ise ancak çok özel durumlarda kullanabiliyorum, o da kızımın zoruyla. :)
    Bu ürün hakkındaki paylaşım ve görüşleriniz için teşekkür ediyorum. Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir ara çok kullanılıyordu göz kalemleri:)Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)

      Sil
  2. ha haaa panda güzeldir amaa :)

    YanıtlaSil
  3. Göz kalemi hiç kullanamıyorum, gözlerim de hassas, kaşınıyorum hemen:) Makyajda çok güzel bir tamamlayıcı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tabii ki kullanılmaması gerekiyor.Değişik bir hava katıyor:)

      Sil