RUHLARIN KAÇIŞI | SPIRITED AWAY ANİME KONUSU👻

 


Ülke: Japonya 

Tür: Fantastik, Animasyon

Yıl: 2001

Süre: 125 dakika

Karakterler:

Chihiro | Sen

Haku

Yubaba



Konusu:

Chihiro, ailesiyle birlikte yeni taşındıkları yere giderken yol üzerinde bir yer görürler.Merak edip buraya girmek isterler.Chihiro gitmek istemese de ormanda yalnız kalacağı için anne ve babasını takip ederek bir tünelden geçtikten sonra bu ilginç yapıya ulaşır.Burası terk edilmiş gibi görünse de aynı zamanda da işleyen bir pazar gibidir.Chihiro'nun anne ve babası sahibi olmayan ama taze yemeklerin sunulduğu bir yer bulur ve burada yemek yerler.Chihiro ise bu esnada etrafı dolaşır.Döndüğünde anne ve babasını bu tezgahın önünde, hala yemek yerlerken bulur fakat bir sorun vardır; anne ve babası domuza dönüşmüştür.Ne yapacağını bilemez halde olan Chihiro'nun yardımına Haku yetişir.Chihiro'ya buranın ruhlar için var olan bir yer olduğunu söyler.Buranın içinde bulunan, ruhların ziyaret ettiği bir hamam vardır ve burada çalışarak anne ve babasını kurtarabileceğinden bahseder.Yubaba'ya gidip ondan iş istemesini söyler.Chihiro anne ve babasının tekrar insana dönüşmesini her şeyden çok istediği için korkunç Yubaba'dan iş ister ve ruhların hamamında işe başlar.Bu sırada Haku'nun başına kötü şeyler gelmiş ve yaralanmıştır.Artık Yubaba'nın kötü büyülerinden sıkılan, hem Haku'yu hem de anne babasını kurtarmak isteyen Chihiro Yubaba'nın iyi olan ikiz kardeşi Zeniba'ya giderek ondan yardım ister.Buradan umutla ayrılmayı isteyen Chihiro'nun ruhlar diyarındaki son görevi budur.


Yorumlarım:

Sıkça rastladığım ve önerilen bir animeydi Ruhların Kaçışı.Aslında anime izlemeyi çok sevmiyordum ama son dönemlerde keyif almaya başladım.Ruhların Kaçışı da baştan sona heyecanla izlediğim bir animeydi.Karakterler ve konusu oldukça güzeldi.Güzel bir Miyazaki yapımıydı.





Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Miyazaki'nin en sevdiğim animesi. Hayal gücünün sınırlarını zorlayan animelere bayılırım. :))

    YanıtlaSil
  2. Bazı animeler çok güzel oluyor, seviyorum, hepsini tam bilmiyorum tabii:))) Bunu izleyeyim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hepsini izleyemem ama bu güzel olanlardandı😊

      Sil
  3. Konusu güzel olduğu kadar ilginç bir anime filmmiş. Anime film izleme hissi oluştu bende. :)
    İzleyen gözlerinize sağlık olsun. Anlatım ve paylaşım için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir animeydi:)Çok teşekkür ederim, ne demek:)

      Sil
  4. Şu animeleri izle(ye)mediğim için çok bir şey kaçırmıyorumdur umarım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir ara izleyemiyordum ama art arda Miyazaki yapımlarını izleyince bir miktar anime hayranı olmuş olabilirim:)

      Sil
  5. isao takahata animelerini de kaçırmaa :)

    YanıtlaSil