KIKO SMART COLOUR EYESHADOW | TEKLİ FAR İNCELEME YAZISI🌸


Son dönemlerde göz makyajımda far olarak tekli olanları kullanmayı tercih ediyorum.Bu ara bana daha pratik ve kullanması daha keyifli geliyor.Genellikle tek renk kullanıyorum ama farklı tekli farlarımı kombinlemeyi de seviyorum.Elimde bulunan bu farlardan biri de Kiko'nun Smart Colour Eyeshadowları.Kiko markasının ürünlerini seviyorum ve koleksiyonlarını da takip ediyorum.Bu bahsedeceğim farlar sürekli satışta olan ve uygun fiyatlı ürünlerden.Ürünün özelliklerine ve yorumlarıma bakalım.



Oldukça klasik ama bir o kadar da şık tasarıma sahip tekli farlar.Ben bu tarz sade tasarımın kozmetik ürünlerine daha çok yakıştığını düşündüğümden tasarımını beğendm.İçerisinde 1,8 gram ürün var ve uzun süre gidiyor.Farların yapıları yumuşak, çok ince bir pudra şeklinde.Böyle olunca parmakla uygulamak da kolay oluyor.Bu farlarda da aynı şekilde parmakla uygulaması oldukça kolay ve ürünü kolay bir şekilde dağıtabiliyorsunuz.Ayrıca daha yoğun renk alınabiliyor ve göz makyajına daha fazla renk katabiliyorsunuz.Fırçayla uygulamada ise eşit ve kolay bir şekilde dağıtılabiliyor.Bu şekilde de hoş bir görüntü oluşuyor.Renginde çok fazla azalma olmuyor ama yine de tam renk ve ışıltı almak için parmakla uygulamak daha iyi.Pigmentasyon olarak ürünü beğendim, renk vermesi gerekten çok iyi.Dediğim gibi iki türlü uygulamada da güzel renk veriyor.Ben tam renk olarak kullanmayı daha çok sevdim.O şekilde daha hoş duruyorlar.Farların kalıcılığı ise güzel.Gün içerisinde çok fazla azalma yada göz altına bulaşma yapmıyor.Bu farlar da kullanmaktan keyif aldığım, sevdiğim kozmetik ürünlerimden biri oldu.


Ürünün bendeki renkleri;

16- Pembe yansımaya sahip çok hoş pembe-mürdüm arası bir renk.Yansıması metalik, biraz duochrome farlara benzettim.Tam renk olarak kullanılınca daha hoş duran bir renk.

18- Açık tonlarda metalik yansımaya sahip çok açık bir pembe.Bu da hoş bir renk.Daha çok göz pınarlarını aydınlatmak yada göz kapağına aydınlık bir görüntü katmak için kullanılabilir.


Farların duruşu sırasıyla 16 ve 18.


Kiko, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Kiko'nun ürünleri çok güzel, renkleri de muhteşem:))) Açık pembe olanı çok sevdim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı bir marka:)Günlük makyaj için hoş bir ton:)

      Sil
  2. Bu farı sevdim. Tek bir seferde sür, olsun bitsin. Sanırım bu far bana göre olabilir. :)
    Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, çok pratik:)Çok teşekkürler:)

      Sil