THE PINK ELLYS BROW POMADE İNCELEME YAZISI🤎


Bir ara kaşlarımın daha simetrik, yoğun ve düzgün görünmesini istediğimden kaş makyajını yapmayı atlamaz, günlük makyaj rutinime mutlaka eklerdim.Zamanla kaşlarım sıklaşınca ve moda da biraz daha doğal kaşlara doğru kayınca ben de boyamaktan çok sabitlemeyi tercih ediyorum artık.Tabii arada bir yine de kaşımda seyrek kalan yada şekil olarak eşitsizliğin olduğu kısımlarda renkli kaş ürünü kullanıyorum.Bu zamana kadar birçok formda kaş makyaj ürünü denedim.Kaş pomadları ilk çıktığında merak ettiğim ürünler arasındaydı ve ben almadan sevgili arkadaşım Cherijamu The Pink Ellys'in kaş pomadını hediye etti.Böylece deneme şansım oldu ve ürün hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.



Yoğun ve bir miktar sert, kremsi bir yapıya sahip renkli kaş makyaj ürünü.İçerisinde çok fazla ürün var.Krem yapıda olduğu için yoğun kaş makyajı sevenler için güzel bir ürün diyebilirim.Uyguladığınızda gerçekten krem gibi kolaylıkla sürülen bir ürün.Bende olan biraz hızlı kuruduğundan ürünü kuruduktan sonra kaş farı gibi kullandım bir müddet, daha sonra Duraline'la nemlendirdim ve o şekilde kullanmaya devam ettim.Krem ve nemli yapıdayken ürünün yapısı yoğun, pigmentasyonu çok yüksek.Bu yüzden uygulama yaparken dikkat etmek gerekiyor.Az bir ürün alsanız bile çok fazla renk verdiğinden kaş makyajını biraz aşırıya kaçırabiliyor.Kuru haliyle ise yani kaş farı gibi kullanıldığında şans eseri daha güzel etki verdi.Kaşlardaki boşlukları doğal bir şekilde dolduruyor, sık ve doğal bir yoğun örüntü sağlıyor.Bu şekilde çok başarılı.Yine bu haliyle de pigmentasyonu güzeldi ama nemli hali kadar yoğun değildi tabii.Kuru haliyle ürün, kullandığım en başarılı kaş ürünleri arasına girse de ürünün gerçek formu krem olduğundan ürünü bu şekilde incelemek daha iyi olacaktır fikir verme açısından.Krem haliyle kaşlara çok fazla renk ve fazlasıyla yoğunluk veriyor ve yüzünüzde kaşlarınız çok dikkat çekiyor.Ürünü az miktarda kullanmanın daha iyi olacağını düşünüyorum.Ürünün kalıcılığı ise başarılı.Aslında yapı olarak güzel olsa da son zamanlarda yoğun kaş görünümünü sevmediğimden bu ürünü kullanmayı pek tercih etmiyorum.


Ürünün bendeki renginin numarası yazmıyor üzerinde.Koyu kahverengi diyebiliriz.Kaşlarda da yoğun ve bayağı koyu duruyor.


Rengin duruşu.

The Pink Ellys, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. vallahi aksiyon filmi gibi anlatıyon çok sürükleyici :)

    YanıtlaSil