RIMMEL LONDON LASTING FINISH DUDAK KALEMİ İNCELEME YAZISI☕

 


90'lı yılların makyaj trendinin vazgeçilmesi olan dudak kalemleri tekrar moda oldu.Kullanmak çok sık aklıma gelmese de dudak makyajına ayrı ve hoş bir görüntü kattığını düşündüğümden kalemle yaptığım makyajları ayrı bir seviyorum.Dudak kalemleri, dudak çevresini çerçevelemek, kontürlemek, yada rujun kalıcılığını arttırmak için rujun altına uygulamak için kullanılabiliyor.Son dönemlerde özellikle kontür için dudak kalemi kullanmak oldukça popüler ve bu şekilde dudak makyajı gerçekten hoş duruyor.Bu yazımda sizlere, elimde olan dudak kalemlerinden biri olan Rimmel London Lasting Finish 1000 Kisses Dudak Kalemini anlatacağım



Uzun süre kalıcılık vaat eden dudak kontür kalemi olarak geçiyor.Tasarımı klasik kalem şeklinde.Rimmel London ürünlerini genel olarak beğeniyorum.Hatta kullandıklarım arasında memnun kalmadığım olmadı diyebilirim.Bir ara da bu dudak kalemi çok övülmüştü ve ben de markadan memnun kaldığım için tereddüt etmeden aldım.Kalem formda bir ürün ve yapısı yumuşak.Çok kolay uygulanıyor.Yapısının yumuşaklığından dolayı cilde zarar vermiyor ve ruj gibi rahatlıkla kayıyor.Böyle olduğundan kalemi ruj gibi bütün olarak kullanmak da mümkün oluyor.Bu şekilde mat ve hoş bir görüntü veriyor dudağa.Kalem olarak, çerçeveleme ve kontür için kullanıldığında ise ürün inanılmaz güzel duruyor.Dudak çevresini çok güzel kontürlüyor ve bu görüntü doğal duruyor.Ayrıca bu şekilde dudakları daha dolgun gösteriyor.Kalemi kontür işlemi için kullanmayı çok sevdim.Bununla çerçeve yaptıktan sonra bu kaleme yakın bir renkte parlak bir ruj yada gloss uyguladığınızda dudak makyajı efsane güzel duruyor.Yani gerçekten övüldüğü kadar varmış.Ürünün pigmentasyonu ise çok başarılı.Anında kendi rengini tamamen veriyor.Bu dudak kalemini aşırı beğendim.Favori makyaj ürünlerimden.Hatta kardeşlerim de deneyip çok beğenmişti ve ben şu an ikinciyi kullanıyorum.


Ürünün bendeki rengi

050 Tiramisu- Turuncu alt tonlu açık kahverengi.Nude tonlarda diyebilirim.Dudak makyajında çok doğal ve hoş duruyor.Zaten bu kalemde en çok tavsiye edilen renk buydu.Kullandığımda bu kadar övülmesinin sebebini anladım.


Tiramisu renginin duruşu.



Rimmel London, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar