EKLİPS PROFESSIONAL AÇILI EYELINER FIRÇASI İNCELEME YAZISI🔍


Açılı eyeliner ve kaş fırçalarında aradığım ilk şey fırçanın küçük ve ince olması oluyor.Bu tarzda açılı fırça bulmak da oldukça zor.Hatta benim gibi çok ince fırça kullanmayı sevenlerden açılı tırnak fırçaları kullananlar oluyor onlar daha ince olduğu için.Açıkçası benim de ne zamandır aklımda ama henüz bu çılgınlığı yapmadım:)Bunun yerine elimdeki açılı fırçalarla idare ediyorum şimdilik.Denemiş olduğum açılı fırçalardan biri olan Eklips Açılı Eyeliner Fırçası'nı anlatacağım sizlere bu yazımda.



Yumuşak ve açılı yapısı ile eyeliner uygulamalarınızda kolaylık sağlar.Eklips'in bir dönem çıkardığı bu Professional serisini çok beğeniyordum.Tasarımları inanılmaz şık ve seride çok kullanışlı fırçalar vardı.Bu açılı eyeliner fırçasının da tasarımı, serideki diğer ürünler gibi çok şık.Gümüş, ayna gibi yansımalı bir renge sahip ve uzun şekil verilerek tasarlanmış.Duruşu şık.Fırça kısmı ise ince ve küçük.Benim tam açılı eyeliner fırçalarında aradığım boyuta sahip fırçası var.Kolaylıkla ürün uygulanabiliyor.İnce ve küçük şekle sahip olduğundan makyajdaki detaylar da daha kolay yapılabiliyor bu fırçayla.Eyelinerı bu fırçayla, diğer birçok açılı fırçaya göre daha ince bir hat şeklinde çekebiliyorsunuz.Ayrıca bu fırçayla eyeliner kuyruğunu yapmak da oldukça pratik oluyor.Fırçanın kılları yumuşak ve uygulama yaparken cilde zarar vermiyor.Sık kıllara sahip ve bu da uygulanacak ürünün pigmentasyonunu arttırıyor.Mesela eyeliner uygulamasında bolca ürün alarak daha yoğun renk görünümü elde edilebiliyor.Ayrıca fırça, kaş makyajı için de kullanılabiliyor.Bu şekilde kullanımda da fırçaya bol miktarda kaş farı alabiliyorsunuz ve daha yoğun renk katıyor.Fırçanın tasarımı ince ve küçük olduğundan kaş makyajındaki ince detaylar da kolaylıkla yapılabiliyor.Bu fırça, bu zamana kadar kullandıklarım arasında en beğendiğim açılı eyeliner fırçasıydı.Sanırım koleksiyon şu an satışta değil ama umarım yeni koleksiyonlarında bu fırça şekline sahip bir ürün çıkarırlar.






Eklips markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Fırça güzel görünüyor. Deneyip bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size. :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç eyeliner kullanmıyorum. Çalışırken kullanmaya çalıştım ama doğruyu söylemek gerekirse hiç yapamadım:) Pek sevmiyorum:) Favori makyaj ürünüm rimel her zaman:)
    Eyeliner kullananlar için çok güzel bir ürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda ben de sık kullanmıyorum ama jel eyeliner uygulaması yapanlar için kullanışlı bir fırça:)

      Sil